Avatar billede dizzim Nybegynder
10. december 2004 - 22:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

layered baggrunde, altså 2 baggreune oven på hinanden

Jeg er igang med en side, men jeg har et problem. Jeg vil lave siden  fuld højde, jeg får et underligt problem i IE
I kan se det her: www.digitalprodigy.1go.dk
Der er en row i bunden af tabellen som gerne skulle strække sig til bunden af skærmen, men af en eller anden grund strækker den sig 100% + de fastsatte højde i de rækker over dem.
Jeg får et andet problem i firefox, der bliver den cell med baggrunden menu_bg.jpg strukket, som dem af jer med firefox kan se.

Hvad skal jeg gøre for at fixe det?
jeg synes jeg har prøvet alt...
Avatar billede dizzim Nybegynder
10. december 2004 - 22:55 #1
hov, helt forkert overskrift, jeg tænkte på at lave layered baggrunde, men den ide har jeg droppet, sorry
Avatar billede philip1804 Nybegynder
10. december 2004 - 23:12 #2
Hej

måske vil det hjælpe at fjerne:
height: 100%;
fra din css fil, både under body og html!

/PBT
Avatar billede dizzim Nybegynder
10. december 2004 - 23:55 #3
nope... det hjælper ikk.. se selv på: www.digitalprodigy.1go.dk/grungy/home2.php
Avatar billede philip1804 Nybegynder
10. december 2004 - 23:57 #4
har du ikke fjernet baggrunden nu?

men nu er den da ikke for stor :)

/PBT
Avatar billede dizzim Nybegynder
11. december 2004 - 00:00 #5
nej det er den da ikk :P...
jeg har kun fjernet 100% i html og body i css'en... hvilken baggrund?
Avatar billede philip1804 Nybegynder
11. december 2004 - 00:03 #6
Der var en lysegrøn baggrund før, som fyldte det meste af skærmen!
Avatar billede dizzim Nybegynder
11. december 2004 - 00:05 #7
det er bare baggrundsfarven i tabellen...
Avatar billede dizzim Nybegynder
06. januar 2005 - 17:52 #8
så tager jeg da selv pointene...