Avatar billede netmus Nybegynder
15. marts 2001 - 13:31 Der er 6 kommentarer

mIRC script.....

Hej Eksperter...

Hvad er det der er galt med det her script???

[script]
n0=
n1=on 1:text:!JUKEBOX 2kr:#:{
  %penge = %penge + 2
  /notice $nick TEST
  if (%penge < 2) {
      if (%penge != 0){
      /notice $nick du har ikke smidt penge i mig!  Du kan betale med Kr. 2, 5, 10 og 20. ved at skrive !JUKEBOX <beløb>kr f.eks hvis du vil betale 10 kr. så skriv !JUKEBOX 10kr
      else
      /notice $nick du har kun betalt %penge det koster 5kr. per ønske
      }
Avatar billede matric Nybegynder
16. marts 2001 - 09:11 #1
hvor bliver %penge defineret?
Avatar billede netmus Nybegynder
16. marts 2001 - 15:01 #2
Hvordan definere jeg den???
Avatar billede scoobs Nybegynder
25. marts 2001 - 21:05 #3
Jukebox 2 kr... men mindst 5 kr... det hænger ikke sammen... n0....defineres som????
Avatar billede trasman Nybegynder
18. april 2001 - 23:25 #4
n1=on 1:text:!JUKEBOX *:#:{
{ set %penge == $2 }
  /notice $nick TEST
  if (%penge <= 2) {
      if (%penge != 0){
      /notice $nick du har ikke smidt penge i mig!  Du kan betale med Kr. 2, 5, 10 og 20. ved at skrive !JUKEBOX <beløb>kr f.eks hvis du vil betale 10 kr. så skriv !JUKEBOX 10kr
      else
      /notice $nick du har kun betalt %penge det koster 5kr. per ønske
      }

prøv og se om det hjalp!

Avatar billede borgen Nybegynder
21. juni 2001 - 14:51 #5
Hej!

on 1:text:!JUKEBOX * kr:#: {
{ set %penge == $2 }
  notice $nick TEST
  if (%penge =< 2) {
      if (%penge = 0){
      notice $nick Du har ikke smidt penge i mig! Du kan betale med kr. 2, 5, 10 og 20. ved at skrive !JUKEBOX <beløb> kr - f.eks hvis du vil betale kr. 10 - så skriv !JUKEBOX 10 kr
      else
      notice $nick du har kun betalt kr. %penge  det koster kr. 5 pr. ønske!
      }

Jeg mener at du skal bruge fed ved teksten !JUKEBOX <beløb> kr! Da folk bliver klar over at det er det man skal skrive!

Jeg tror dette skulle virke, hvis det ikke gør det - kan du jo kontakte mig på borgen@mail.ikasths.dk
Avatar billede borf Nybegynder
23. september 2001 - 22:42 #6
KLUMPER! Der kan ikke være mellemrum i on 1:text;!jukebox.
det skal bare være on 1:!JUKEBOX2kr:#:{
osv

Hygge!