Avatar billede psychotius Nybegynder
10. december 2004 - 12:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke rydde ARP Cache

Hver gang jeg genstarter min Windows XP - SP2 maskine, ryger forbindelsen til internettet. Jeg har kabel net, gennem Dansk Kabel TV.

Jeg kan genoprette forbindelse ved at forny min IP adresse.

Jeg har, ved at bruge "Reparer" funktionen under egenskaberne for min netværksforbindelse, opdaget at der er et problem med min ARP Cache. Jeg får følgende fejlbeskrivelse:

"Windows kunne ikke udføre reperationen, fordi følgende handlinger ikke kunne udføres: Rydning af ARP-Cache

Kontakt personen der, administrerer dit netværk for at få hjælp"

Er der nogen der har nogle gode forslag i den sammenhæng?
Avatar billede janpo Nybegynder
11. december 2004 - 12:34 #1
Prøv i en kommandoprompt at skrive "arp -d *" uden citationstegnene.
Avatar billede psychotius Nybegynder
04. januar 2005 - 06:42 #2
er prøvet
Avatar billede janpo Nybegynder
06. januar 2005 - 17:23 #3
resultat ?
Avatar billede psychotius Nybegynder
24. juni 2005 - 13:04 #4
hmmm - jeg kørte WinXP netværks guide, og det ser ud til at have løst problemerne...