Avatar billede windmaker Nybegynder
10. december 2004 - 11:19 Der er 2 kommentarer

simpelt forum med avatars

Jeg har et forum der ikke virker og da jeg alligevel skal ha udvidet min side en hel del tænkte jeg at jeg ville se om nogen kunne hjælpe mig.

Det skal ikke være noget overvældende forum men gerne kunne arbejde sammen med brugere jeg allerede har i mysql med noget omprogrammering self.
Og meget vigtigt med avatars (profil billede) knyttet til deres konto, forum skal ikke være noget udenfor sitet men køre inde i
midten af siden som news og alt det andet (inner.php)
avatars laver jeg sådan at de under rediger profil eller add profil kan uploade et billede, billedet får samme navn som deres profilnavn.

Jeg kan nemt vise noget kode hvis det er nødvendigt, mend er er sikkert et par af jer der har et forum der nemt kan ændres.

hp det skal bruges på er:
www.woel.frac.dk
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
10. december 2004 - 11:27 #1
Har du prøvet phpBB2?
Avatar billede windmaker Nybegynder
10. december 2004 - 11:29 #2
phpbb2 er lavet til at køre uden for siden og vil kræve ekstremt meget omprogrammering for at kunne køre i min side.