Avatar billede questioner Nybegynder
09. december 2004 - 17:31 Der er 1 løsning

Active X og Sendfile

Hej Xperter
Har en mobiltelefon som kan modtage f.eks. billeder via pc, igennem et kabel og et lille program kaldet "sendfile". Det har virket hidtil, men for et par dage siden prøvede jeg et program som jeg mistænker for at ha' lavet "ged" i det. Programmet hedder "Registry Mechanic".
Hvis jeg åbner "Sendfile" nu kommer følgende Error:

RUN-TIME ERROR '429' ActiveX component can't create object

Jeg får slet ikke lov til at åbne programmet.

Er der nogle der kan hjælpe mig. Det hjælper ikke at installere programmet igen....

Venlig hilsen Q
Avatar billede questioner Nybegynder
25. oktober 2005 - 21:21 #1
nej