Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 16:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Koder til Need For Speed Underground 2 ?

Hej eksperter...
Jeg har fundet alle koderne til NFS Underground 2
Men jeg kan ikke finde ud af at få den tastet ind ? eller hvor henne gøres det ???
Avatar billede snowball Novice
07. december 2004 - 16:19 #1
Når du starter spillet og musikken begynder at spille, så bliver du bedt om at trykke på Enter for at vælge hvilken profil du vil spille med. INDEN du trykker Enter på det tidspunkt, så skriver du den kode du ønsker at bruge. Hvis koden bliver accepteret, så skulle din PC sige et lille bip.

Husk desuden lige følgende: "NOTE: Not all cheats work in Career mode"
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 17:18 #2
Ja men det gør jeg også og så vælger jeg en profil bagefter sker der ikke rigtigt noget. men den siger det der "bib" og det.
Fx hvis jeg skriver Opendoors ( som gør at man kan køre over det hele ) siger den "biB" og jeg trykker enter og vælger en profil og går ind i career mode men det virker ikke, jeg kan ikke køre rundt over det hele ?.. og heller ikke i Qiuck race!
Avatar billede snowball Novice
07. december 2004 - 18:17 #3
Jeg har ikke selv spillet installeret, så jeg kan desværre ikke selv prøve det.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2004 - 06:00 #4
qd