Avatar billede t0wer Nybegynder
06. december 2004 - 23:05 Der er 6 kommentarer

Stort banner

Hej eksperter!

Jeg håber, at en venlig sjæl vil brygge mig et smart banner med nedenstående specifikationer:

Width: 700px
Height: 210px

Banneret skal indeholde motivet af nogle glade unge mennesker og desuden indeholde følgende logo, som gerne placeres i højre side af banneret: http://www.konservativungdom.dk/fileadmin/downloads/cirkellogo.ai (http://www.konservativungdom.dk/uploads/pics/topcirkel.gif)

Banneret skal gerne fremstå som et billede for sig, dog med et "indkoblet" KU-logo.

Håber det kan lade sig gøre.

På forhånd tak!

t0wer
Avatar billede bill20 Nybegynder
07. december 2004 - 09:55 #1
Avatar billede t0wer Nybegynder
07. december 2004 - 12:37 #2
Tusind tak for dine forsøg, bill20! Jeg vil gerne komme med et par rettelser, som jeg finder iøjefaldende:

Det er hensigten, at banneret skal figurere som et slags billede for sig - dvs. at banneret skal være prydet af et stort billede (med motivet af nogle glade unge mennesker eller lignende) og derfor ikke indeholde grønne firkanter/gitre som på begge dine forsøg. Desuden synes jeg, at opløsningen på banneret umiddelbart er forholdsvist ringe. KU-logoet må ligeledes gerne placeres vertikalt i midten.

Endnu en ting, som jeg ikke fik anført i første opgavebeskrivelse, er, at banneret skal indeholde følgende tekst:

Konservativ Ungdom
i Fredericia

Teksten må gerne være smart sat op, muligvis med "Konservativ Ungdom" skrevet med en større skrift end "i Fredericia".

Jeg håber, at der vil kunne forefindes yderligere inspiration!
Avatar billede t0wer Nybegynder
07. december 2004 - 22:24 #3
Hvis jeg har udtrykt mig uklart på nogen måde, så sig endelig til! Jeg håber, at bill20 og/eller andre eksperter er friske på at forsøge.
Avatar billede bill20 Nybegynder
08. december 2004 - 08:31 #4
Avatar billede t0wer Nybegynder
08. december 2004 - 16:41 #5
Det ser meget bedre ud! Dog synes jeg bedst om venstre halvdel af banneret - kan du lave noget lignende over hele "linjen"? På hjemmesiden, hvor banneret skal placeres, er der umiddelbart nedenunder banneret en menubjælke i farven RGB(215,215,215) så du må gerne forsøge at gå væk fra den grønne nuance og i stedet satse på den grå farve jeg netop har angivet. De to enkeltpersoner i venstre halvdel af banneret har en rigtig god farvenuance - det må du gerne bibeholde på den resterende halvdel af billedet. Så måske kunne du i stedet for den føromtalte grå farve lavet billedets baggrund i samme nuance som enkeltpersonernes hudfarve?
Avatar billede bill20 Nybegynder
09. december 2004 - 10:29 #6
Først en med "grå" baggrund
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/568576.jpg
Så en med "hudfarve"
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/568576a.jpg

Mvh.
*Bill