Avatar billede nameless Nybegynder
06. december 2004 - 22:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med mit ny købte nfsu2

Endelig tog jeg mig sammen til at købe efterfølgeren da jeg forlængst har gennemført det første spil (:

Jeg har gennemført nfsu1 for længe siden der virkede, mine taster, og min mus i selve spillet. Nu er mit problem at jeg hverken kan bruge mus eller tastatur i 2'eren og at jeg kun kan bruge mus i 1'eren. Nogle der har været ude for lign. ?

Håber i kan hjælpe..

-Nameless
Avatar billede nameless Nybegynder
06. december 2004 - 22:15 #1
Er det stadig problemet med at den skal stilles til Engelsk Australsk, kan ikke helt huske fejlen i den første (:
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
07. december 2004 - 00:30 #2
hejsa.

Nej. Det problem skyldtes, så vidt jeg ved, at der kom nogle svenske udgaver på markedet.. Det skulle gerne være løst i 2'eren..
du kan ikke løse det under controls? eller prøv www.ea.dk
Avatar billede nameless Nybegynder
07. december 2004 - 20:47 #3
nej kan ikke løse det under controls da jeg slet ikke kan bruge mus eller tastatur (:
Avatar billede nameless Nybegynder
28. juni 2006 - 17:48 #4
gammelt spm