Avatar billede alex15 Nybegynder
06. december 2004 - 21:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

msn "blokke"

hey, jeg ville lige høre om der er nogle der kender et program som gør det at man kan se om folk har blokket en :) for ved at det findes.

mvh. Alex
Avatar billede knighten Nybegynder
06. december 2004 - 22:20 #1
Prøv at kigge på www.mess.be
Avatar billede alex15 Nybegynder
07. december 2004 - 19:14 #2
giver ikke 150 point for at du giver mig et link :) du må finde det for mig, hvis du vil have dine point
Avatar billede jds Nybegynder
12. december 2004 - 23:17 #3
Hej Alex!

Som du siger; "jeg ved det findes". Det ved microsoft også nu!, så de har lavet et eller andet med deres servere der gør at det ikke er muligt for programmer at gå ind og spore hvem der har blokket dig.

Programmet havde i sin tid to funktioner: 1. Hvem har blokket dig? & 2. Hvem har slettet dig?.
Så nu kan du kun bruge programmet til at se hvem der har slettet dig.

Da jeg har fået at vide at programmet tilsyneladende ikke er lovligt vil jeg ikke linke til det her... Men kan afsløre at der i dets navn både indgår ordet "MSN" og ordet "BLOCK".

Jeg synes også lige at du skal tjekke Knighten´s link en gang til! Under menupunktet "Information & Knowledge" er der et link der hedder "MSN Block Checker" så det kan du jo lige prøve igen...Jeg har ikke selv prøvet det...

God fornøjelse...
Avatar billede alex15 Nybegynder
14. december 2004 - 18:55 #4
jeg siger 1000 tak for dit svar mester :) og synes det er lækkert at du gider bruge lidt krafter på at komme med et ordenligt svar :) forsæt med det :)
Avatar billede alex15 Nybegynder
14. december 2004 - 18:58 #5
men kan du evt ikke skrive linket til mig ;) alex@fcknet.dk
Avatar billede jds Nybegynder
15. december 2004 - 00:01 #6
Takker for ros og points.... ;)
Så må du jo hellere få dine links!

Her er det link med programmet jeg fortalte om:
http://www.geocities.com/chavalpk/MSNBlockDetect.zip

Her er et eksempel på en af de der block tjekker hjemmesider:
http://msnstatus.com/
der er tusindvis af dem...

Jeg garanterer ikke for hvad programmet og hjemmesiden indeholder af Spyware, virus og hvad der eller kan følge med når man downloader/bruger dem. Jeg har ikke selv prøvet det af!

>>> MEN VÆRE VARSOM <<< du indtaster en email adresse i et felt og sender  det, det er i princippet lige så godt som at skrive under på frivilligt at modtage spammails i massevis! Jeg siger ikke at det med sikkerhed sker....men det er værd lige og tage til eftertanke...
Avatar billede alex15 Nybegynder
19. december 2004 - 13:48 #7
okay takker, men det første program virker underligt nok ikke