Avatar billede jmc Nybegynder
06. december 2004 - 20:05 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

den hurtigste bærbar på markedet?

Hvilken er den?
Kan Apples nye G4 være med?
Avatar billede mrtias Nybegynder
06. december 2004 - 21:57 #1
Ved ikke præcist model, men den aller aller hurtigste der findes er en af de nye fra "AlienWare" (www.alienware.com
Avatar billede mrtias Nybegynder
06. december 2004 - 21:59 #2
http://www.alienware.com/product_detail_pages/Area-51m_7700/area-51m_7700_features.aspx?SysCode=PC-LT-AREA51-M-7700&SubCode=SKU-DEFAULT

Der har du et link til den jeg "mener" er den hurtigste. Så kan du jo sammenligne medd Apples G4
Avatar billede jmc Nybegynder
06. december 2004 - 23:52 #3
cool er der andre menninger?
Avatar billede freehelp Praktikant
07. december 2004 - 10:13 #4
Nvidia GeForce Go 6800 har 12 pixelpipelines og fem vertexshadere, hvor imod en "rigtig" GeForce 6800-chip har 16 pixelpipelines og seks vertexshadere.

Chippen er fuldt DirectX 9.0c-kompatibel og understøtter således Shader 3.0-teknologien.

Grafikchippen og hukommelsen er clocket til enten 300/300 MHz eller 450/600 MHz. Den førstnævnte vil blive brugt, hvis producenten vælger at bruge DDR RAM, mens sidstnævnte vil være med GDDR3 RAM.

Adgangen til hukommelsen kan klares af enten en 128-bit eller 256-bit bus, og der understøttes op til 256 megabyte ram.

Nvidia har gjort en hel del ud af at gøre strømforbruget mindre, og GeForce Go 6800 bruger kun omkring 35 watt. Det er godt og vel en halvering i forhold til de hurtigste modeller til stationære pc'er.

Tjek denne slæbbar

http://www.eurocom.com/products/future/specselectfuture.cfm?model_id=123
Avatar billede freehelp Praktikant
07. december 2004 - 10:17 #5
Avatar billede freehelp Praktikant
07. december 2004 - 10:20 #6
Anden generation af Centrino ved navn Sonoma, som kommer med et nyt chipset kaldet Alviso får de bærbare Centrino-pc'er understøttelse af dual channel DDR RAM, PCI Express, otte USB 2.0-porte og bedre lyd i form af Intels HD Audio.
Avatar billede freehelp Praktikant
07. december 2004 - 10:20 #7
PS. Det er meningen, at skærmene til fremtidens Centrino-pc'er skal bruge mindre end tre watt.
Avatar billede freehelp Praktikant
07. december 2004 - 10:24 #8
Hmm opretter - burde du ikke belønne og med at få lukket alle dine gamle spørgsmål - inden du beder om mere hjælp herinde!

Min hjælpe er stoppet indtil dette sker, og håber ikke andre hjælper indtil du tager dig af det useriøsitet
Avatar billede jmc Nybegynder
07. december 2004 - 10:35 #9
jo, jeg prøver men det er frygteligt besværligt og tidskrævende.'Jeg ved det er ingen undskyldning.
Avatar billede freehelp Praktikant
07. december 2004 - 10:51 #10
Har du tid til at oprette har du også tid til at lukke! Det er at holde dem der hjælper dig tilgrin
Avatar billede jmc Nybegynder
07. december 2004 - 11:51 #11
40% har ikke svaret og 20% er det mig selv som har svaret og 10% har kommenteret men ikke oprettet som svar. Hvis Eksperten ville lave en feature som hedder accepter alle svar ville jeg klikke der. Jeg sidder ofte ikke til kl. 3 om natte for at vente på at lukke et spørgsmål og dagen efter er det glemt. Men jeg skal prøve at holde mig ajour med backtrackers.
Tak for hjælpen.

Er der ikke nogle som kan svare så jeg kan lukke denne her eller har jeg jo ikke lært noget. ;o)
Avatar billede freehelp Praktikant
07. december 2004 - 13:18 #12
Næ nok ikke, men tror du selv på der kommer svar i spørgsmål som er over 1 år gammelt!

Du kunne jo bede folk smide et svar, eller smid et selv og få det lukket.
Avatar billede freehelp Praktikant
24. december 2004 - 12:51 #13
Kunnne du evt bruge samme tid her nu på feedback, som du brugte da du oprettede spørgsmålet!?
Avatar billede jmc Nybegynder
24. december 2004 - 13:37 #14
Hastighed er mere en bare processorhastighed. Resultatet skal vel måles som en kombination af maskinarkitektur,anvendelse af komponenter(herunder processor), OS og softwaren man skal arbejde med.
Alienware gør det sikkert meget godt men jeg tvivler stadigt på, at de gør det bedst af alle.
Avatar billede freehelp Praktikant
24. december 2004 - 16:55 #15
Hvor vil du hen med dette?
Avatar billede jmc Nybegynder
24. december 2004 - 23:34 #16
bad du ikke om feedback?
venligst svar så jeg kan give points :o)
Avatar billede freehelp Praktikant
27. december 2004 - 18:42 #17
Smid et svar sekv og tag point selv!

Min hjælp er gratis, men luk spørgsmålet
Avatar billede freehelp Praktikant
18. januar 2005 - 12:02 #18
Kunne man forestille sig en feedback her - eller skal dette spørgsmål også hengå i rækken af uafsluttet!??
Avatar billede jmc Nybegynder
18. januar 2005 - 12:17 #19
Er det ikke nogle som vil tillade mig at overføre points til dem?
Med mindre folk er ligeglade, så tager jeg altså selv points igen.
Avatar billede freehelp Praktikant
18. januar 2005 - 12:20 #20
Du kunne da bede folk smide et svar!!
Avatar billede jmc Nybegynder
18. januar 2005 - 14:00 #21
Vil nogle smide et svar?
Avatar billede freehelp Praktikant
18. januar 2005 - 14:05 #22
Giv min andel til den anden bruger