Avatar billede sunep Nybegynder
06. december 2004 - 12:52 Der er 2 kommentarer

Domain: Brugere kan ikke slette filer på skrivebordet

Vore brugere logger på en windows NT domain controller (ja jeg ved det, den skal opgraderes) de kan fint tilføje filer til skrivebordet, og de kan osse slette dem, men når de så logger ud og ind igen, så er filerne der igen, altså dem der er slettet. Det kan hurtigt blive et problem, nogen der kender en løsning?
Avatar billede secusr Nybegynder
06. december 2004 - 12:59 #1
og brugerne har de rigtige skriverettigheder til skrivebordet?
Avatar billede sunep Nybegynder
06. december 2004 - 13:22 #2
ja hvis det bare havde været det