Avatar billede goofy75 Nybegynder
06. december 2004 - 08:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

OWA virker pludselig ikke efter udskiftning af DNS udbyder

Jeg var nok lige lidt for hurtig med at konkludere et svar sidst!

Problemet er her fortsat, efter at have skiftet navneserver fra Tiscali til TDC så er mit OWA [server].[domæne].dk holdt op med at virke - hjemmesiden www.[domæne].dk virker dog mærkeligt nok stadigvæk?

Navneservere:
ns10.inet.tele.dk HF190-DK
ns11.inet.tele.dk HF190-DK

Selve exchange serveren modtager og sender fint emails...

Nogen som har en idé? Som sagt, eneste som er ændret er NS udbyder og det blev iværksat fredag aften...
Avatar billede goofy75 Nybegynder
06. december 2004 - 12:22 #1
Eh? ...mærkeligt, det virker sådan nogle gange og så pludselig ikke igen... det virkede lige før, nu virker det ikke igen... ...hvordan skal jeg forholde mig til situationen - er det eksternt eller er der noget jeg kan gøre på min server for at får OWA til at virke externt?
Avatar billede goofy75 Nybegynder
06. december 2004 - 14:06 #2
*øv* fejl hos TDC :( -så løsning: Ring til din ISP og brok dig ;)