Avatar billede goofy75 Nybegynder
05. december 2004 - 18:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændring af DNS "udbyder"

Jeg har lige fået skiftet min DNS fra Tiscali til TDC... ...alt så da også ud til at virke, på dk-hostmaster kan man se at de nu er ændret og www.[domæne].dk hjemmesiden virker også fint *men* mit [server].[domæne].dk virker nu pluselig ikke???

Nogen som kan forklarer hvad problemet er?

Jeg kører IIS6 på Windows2003server - og som sagt, så virkede alt sammen perfekt inden omlægning af DNS/NS

Jeg har ændret min egen DNS's "forwarder" til de nye...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. december 2004 - 19:49 #1
Hvis du vil fortælle domænet, kan vi slå op og se om indstillingen er ok.
Avatar billede goofy75 Nybegynder
05. december 2004 - 20:25 #2
hmmm...

Navneservere:
ns10.inet.tele.dk HF190-DK
ns11.inet.tele.dk HF190-DK

"indstillinger" ...evt. nogle oplysninger jeg kan give? Her er hvilke navneservere som den nu er ændert til - som sagt, så er det det eneste som er ændret - så jeg forstår virkelig ikke hvorfor mit OWA pludselig ikke virker :(
Avatar billede goofy75 Nybegynder
05. december 2004 - 20:29 #3
Hmmm... måske det bare skulle tage "tid" - nu ca. 48 timer senere ser det ud til at endelig virke :D