Avatar billede captain_comic Nybegynder
14. marts 2001 - 19:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

OExpress prøver dial-up men jeg har ADSL

Mit outlook express prøver dial-up og når jeg vælger annuller går lortet ned!!!
Jeg har lige skiftet fra 56k til ADSL, min gamle modem forbindelse er slettet, og jeg under internet indstillinger har valgt LAN.
PS IE kører fint og prøver ikke dial-up.
HILFE!!!
Avatar billede netsrac Praktikant
14. marts 2001 - 19:47 #1
Indstillinger -> konto -> Egenskaber -> Forbindelse
Avatar billede netsrac Praktikant
14. marts 2001 - 19:48 #2
Der kan du stille den til hvilken forbindelse den skal bruge når den henter post.
Avatar billede captain_comic Nybegynder
14. marts 2001 - 19:56 #3
måske skulle jeg lige nævne at jeg har Win2000 på engelsk og \"konto\" siger mig intet selvom jeg normalt sidder ved en dansk win2000...
Avatar billede netsrac Praktikant
14. marts 2001 - 19:57 #4
Tools -> Accounts -> Properties -> Connection
Avatar billede netsrac Praktikant
14. marts 2001 - 19:58 #5
Sidder selv med engelsk win så jeg har gættet mig lidt frem til det danske :-)
Avatar billede captain_comic Nybegynder
14. marts 2001 - 19:59 #6
*g* ok jeg prøver stadig...
Avatar billede captain_comic Nybegynder
14. marts 2001 - 20:07 #7
Så virker det!!! jeg gik bare hele møllen igennem i internet options-> setup valgte LAN til det og gik så internet mail opsætningen igennem istedet for at vælge en eksisterende profil og stoppe der! phew:)
Avatar billede netsrac Praktikant
14. marts 2001 - 20:08 #8
:-)