Avatar billede jespermks Nybegynder
03. december 2004 - 19:35 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

usb problemer efter formatering

jeg har lige farmateret min hardisk og windows kører igen men jeg har et problem og det er at ingen af mine USB porte virker eller reagere.

er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede salle Nybegynder
03. december 2004 - 19:50 #1
Har du installeret nyeste driver til portene
Avatar billede roz Nybegynder
03. december 2004 - 19:59 #2
Prøv at kigge i BIOS om de er slet til. Ved mig kan man nemlig slå dem til eller fra i BIOS'en så kan jo være man kan det samme ved dig.
Avatar billede peet-49 Novice
03. december 2004 - 20:02 #3
Har du husket, at indstallere diverne til bundkortet?
Avatar billede milter Ekspert
03. december 2004 - 20:14 #4
Har du installeret minimum SP1, hvis du ikke vil bruge SP2? SP1 skulle have drivere, som får dine USB-porte til at virke
Avatar billede jespermks Nybegynder
03. december 2004 - 20:18 #5
hvor får jeg driver fra?

jeg har Abit KV8 Max3

og hvordan tjækker jeg i bios hvad hedder de under bios?
Avatar billede milter Ekspert
03. december 2004 - 21:08 #6
Hvorfor formatterede du? Var der nogen problemer?

Ved en formatering sletter du alt, så du skal begynde helt forfra med alt, som din computer har brug for for at virke.

Er du sikker på, at du ikke bare har geninstalleret/repareret XP?
Avatar billede salle Nybegynder
04. december 2004 - 20:00 #7
Driverne kan hentes her men husk også at opdatere XP til minimum SP1

http://www.abit-usa.com/products/mb/drivers.php?categories=1&model=150
Avatar billede salle Nybegynder
04. december 2004 - 20:02 #8
Dine USB porte er næsten 100% sikkert aktiveret på bundkort ved mindre dig eller andre
har været inde og ændre i opsætningen

VARNUNG....
prøv alt med drivers og opdateringer inden du roder i din BIOS
Avatar billede jespermks Nybegynder
04. december 2004 - 22:23 #9
Milter jeg har hentet den driver som du har skrevet men hvor skal den pakkes ud henne for at den virker???
Avatar billede jespermks Nybegynder
04. december 2004 - 22:24 #10
sorry jeg mente salle
Avatar billede salle Nybegynder
05. december 2004 - 14:42 #11
du skal bare pakke den ud et sted du kan finde den på dit c-drev
placeringen skulle ikke have nogen betydning...
Jeg ved ikke lige om der er en direkte
setup.exe eller install.exe fil eller om den skal installeres manuelt