Avatar billede macromedianoob Nybegynder
01. december 2004 - 21:42 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

betaling med visa

Jeg er ved at starte en pornoside som kunder med visa og mastercard skal kunne bruge.

1 Hvordan får jeg en betalingsaftale ?
2 Hvem tilbyder disse services ud over http://www.netbilling.com/?
3 Hvor kan man få det? Jeg har snakket med PBS, men det er ikke muligt gennem dem.

MVH FL
Avatar billede mazey Praktikant
01. december 2004 - 22:41 #1
De mest anvendte services til dette er:
www.dibs.dk
www.freepay.dk
Avatar billede kbonline Nybegynder
01. december 2004 - 22:56 #2
min bedste anbefaling går til :

https://ssl.ditonlinebetalingssystem.dk/main/Default.asp

De kan klare alle typer kort til kr. 79 pr. mdr.
Avatar billede agermose Nybegynder
02. december 2004 - 09:18 #3
hvis du går ind på betaling.dk så kan du finde en komplet liste over de, der udbyder adgang betalinger på nettet. Det er også gennem betaling.dk at du skal ansøge om en indløsningsaftale.

Du skal have en skabelon af dine hjemmeside klar og online på nettet i forbindelse med at du ansøger på betaling.dk, da PBS i forbindelse med din ansøgning vil se hvordan hjemmesiden ser ud (om den overholder reglerne).

Ansøgning tager godt 3-4 uger.

Der er stor forskel på hvad du betaler for og hvad systemerne tilbyder ud over at være gateway til PBS.

/Jan Agermose
Avatar billede macromedianoob Nybegynder
02. december 2004 - 12:21 #4
Jo men problemet er at PBS ikke vil have noget at gøre med porno på internettet. Hvem andre end PBS kan man lave en indløsningsaftale med?
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. december 2004 - 23:51 #5
så vidt jeg husker kan du ikke finde nogen i danmark der vil lave denne indløsningsaftale med dig hvis du har planer om porno. Dog som du selv nævner er der nogle udenlandske som tilbyder det. og der er også en som har specialiseret sig inden for erotiske sider, jeg kan dog ikke komme på navnet lige nu, men vender tilbage så snart det dukker op.
Avatar billede cmeinhardt Nybegynder
08. december 2004 - 09:17 #6
Til Fl,

1. Aftalen får du ved at indgå en aftale med et selskab der udbyder servicen på nettet

2. Dandomain tilbyder en glimrende løsning. DanDomain's Betalingssystem gør det muligt at modtage betaling med kreditkort over Internettet. Betalingssystemet virker med Dankort, Visa/Dankort, eDankort, Eurocard, VISA, VISA Electron, Mastercard, JBC og Diners (*), American Express (*) og Forbrugsforeningen (*).
DanDomain's Betalingssystem kører via en krypteret SSL forbindelse og er godkendt og certificeret af PBS.

3. Servicen kan bestillet på deres hjemmeside online (www.Dandomain.dk), eller du kan vælge at kontakte dem på Tlf.: 87779045

Med Venlig hilsen

C Meinhardt