Avatar billede tn50035 Nybegynder
01. december 2004 - 21:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

db med id

Hej.

Jeg er ved at lave en side hvor jeg ønsker, at trække navnet ud på personen der er brugeren der re logget ind. Dvs personen der er logget ind skal have vist hans eget navn.

Jeg får fejl i nedenstående script

<%

set rs = conn.execute("select navn_privat, id from huse where public= 1 and id = " & Request.QueryString("id"))
if not rs.eof then
Response.Write rs("navn_privat")
end if

rs.close
set rs = nothing
                %>

ps. jeg er nybegynder....
Avatar billede goose Nybegynder
01. december 2004 - 21:32 #1
hvad får du af fejl ?

/Goose
Avatar billede tn50035 Nybegynder
01. december 2004 - 21:53 #2
jeg fik det til at virke selv.... ellers tak for opmærksomheden! Det var slet ikke der fejlen lå...
Avatar billede tn50035 Nybegynder
01. december 2004 - 22:05 #3
kan ikke slette point derfor accepterer jeg selv svar....