Avatar billede japping Nybegynder
01. december 2004 - 21:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

thetoastmaster - point

Læg et svar thetoastmaster og du får pointene.
Avatar billede thetoastmaster Juniormester
01. december 2004 - 21:17 #1
ok,,, så tager jeg dem,,,,

TAk,,,
Avatar billede thetoastmaster Juniormester
01. december 2004 - 21:30 #2
NEJ,,,
Behold dem selv,
der kommer måske en dag hvor du kan bruge dem,,, ;-)
Avatar billede japping Nybegynder
01. december 2004 - 21:36 #3
Mange tak.
Ja, jeg skal arbejde videre med min server som nok kommer på nette inden for 1-2 uger. Der får jeg nok brug for hjælp til PHP og MySQL.
Avatar billede japping Nybegynder
01. december 2004 - 21:37 #4
svar
Avatar billede thetoastmaster Juniormester
01. december 2004 - 22:19 #5
klart,,,
men lige en ting,,,
husk sikkerhed hele vejen,,,
eks kan jeg se du ikke har sat de ting du kan mht sikkerheden i apache,,
en lille ting du altid skal sætte er

ServerTokens

din står sådan

ServerTokens Full

sæt den sådan

ServerTokens Prod

hvis den stor til Full vil den give noget ala dette

Server: Apache/2.0.50 (win32) PHP/4.2.2 mod_ssl/2.8.9 OpenSSL/0.9.6e

hvor den med Prod kun giver denne info

Server: Apache/

det der er farligt ved at vise hvad man køre med er at hackere bruger de steder der køre opdates til eks perl php ssl ect samt apache, så kommer de ind et sted som viser at de eks køre med en apache som der har en kendt fejl jamen så tager det ikke lang tid at komme ind for fejlen er beskrevet allerede,,,

se eks her, der er en liste over de sikkerheds fejl der er i apache 1 samt 2,, kan du bruge dem kan en hacker også,,,

http://httpd.apache.org/security_report.html

så derfor viser man aldrig hvad man køre......

jeg har eks også altid

ServerSignature Off

;-)

hej hej,,,
Avatar billede japping Nybegynder
02. december 2004 - 08:10 #6
Mange tak for dine gode råd.
Jeg er ny på dette område og vil meget gerne lære mere. Så der kommer nok flere spørgsmål de kommende 4-5 uger.