Avatar billede morteeart Nybegynder
01. december 2004 - 20:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

et par foreslag

tjaa lidt foreslag til eksperten.

1. Anmeld artikel system

- efter at have læst en del dårlige artikler som kun var point-snyd synes jeg at denne funktion mangler.

2. optimering til firefox ?

- Det sker lidt for tit at jeg ikke kan se tekste, somom der er et vidt overlag hen over den, når jeg skal læse spørgsmålene.

Efter at have opdateret siden 1-2 gange så forvinder det dog, tyder på lidt slamkode som nok kunne fixes.

3. optimering af karma systemet.

- Mange er træt af "spam" karma, og derfor ville en tilføjelse som automatisk satte nick på karma givning være godt.

Alle seriøse brugere sætter jo nick på alligevel, så ingen kan vel finde dette urimeligt, medmindre de selv spammer.

4. Der er fejl i jeres kategori system

-  når man vælger en kategori så dukker underkategorierne ikke op, men kun dem fra hovedsiden, dette er mega træls.

..

Kan ikke lige komme på mere i skrivende stund.
Avatar billede htm Nybegynder
01. december 2004 - 20:17 #1
1. Kan kun tilslutte mig det, men tvivler nu det bliver til noget forløbig. Det er blevet påpeget mange gange uden reaktion fra Admin / IDG.

2. Tror jeg hellere ikke der sker noget lige forløbig. Admin har submittet det som en bug til Mozilla, og der sker vist ikkr noget i den tråd ;-) - jeg tror det er lidt slamkode rundt omkring, som FF ikke nødvendigvis skal klandres for.
en workaround er dog en af følgende:
- opdater siden
- hold CTRL ned og rul en gang op og en gang ned med dit scrollhjul (ændre tekststørrelse) Kan også bruge CTRL på +/-
- Sæt dette i et bogmærke eller throbber:
java script:(function(){var i,x;for(i=0;x=document.styleSheets[i];++i)x.disabled=true;for(i=0;x=document.styleSheets[i];++i)x.disabled=false;})();

3. Admin er vist glad for sit karmasystem og for arrogant til at se det er spillet falit :-). Nok den ting der er blevet debateret mest her på E siden E4.

4. Ja fejl er der nok af, mange fejl har været der længe uden reaktion :-)
Avatar billede exp Juniormester
01. december 2004 - 20:31 #2
1. Der er ved at blive implementeret et fra-scratch-omkodet coadmin system - der skulle også gerne være anmeld-artikler med.

2. admin har indbygget javascriptfunktionen i eksperten, således at stylesheetet reloades  efter siden er loadet. Det virker (næsten) fejlfrit hos mig.

3. Der kommer (stadig) ikke navn på karma *sigh*

4. Kategorierne er allerede fejlmeldt.
Avatar billede morteeart Nybegynder
02. december 2004 - 11:02 #3
tjaa, håber at tingen bliver fixet hurtigt :P