Avatar billede to22 Nybegynder
01. december 2004 - 13:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sløv nyformateret computer

Min computer begyndte at blive meget langsom og brugte oseaner af tid på at åbne programmer, samt hakkede meget. Mediaplayer er også begyndt at hakke, og billed/lyd passede ikke sammen.

Jeg konstaterede at en formatering ville hjælpe, men på trods af det, er det stadig det samme. Hvad kan der være galt? Jeg har kørt diagnose tool fra WD på min HD'er.

Min konfig:

P4 1,5 Ghz
MSI bundkort
896 mb ram
80 GB WD
120 GB WD
Geforce 2 mx400
Orginalt XP home SP2
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. december 2004 - 13:43 #1
"Rigtige" driver til din hardware ?
Avatar billede to22 Nybegynder
01. december 2004 - 13:48 #2
samme som jeg plejer at bruge! Ingen nye fancy programmer. Det hele går MEGET langsomt.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2004 - 14:14 #3
også driver til dit bundkort / chipset ?
Avatar billede to22 Nybegynder
01. december 2004 - 14:18 #4
De er ikke blevet ændret siden sidst. Det er kommet så pludseligt. Den har kørt perfekt for 2 mdr. siden.
Avatar billede bleze Nybegynder
01. december 2004 - 23:41 #5
check at din køling er iorden. hvis cpu'en bliver for varm skruer den selv ned for hastighed. det kan være din blæser er død!
Avatar billede kabbak Professor
01. december 2004 - 23:45 #6
(De er ikke blevet ændret siden sidst)

driver til dit bundkort skal installeres igen efter en omformattering, installeres som det først efter windows.