Avatar billede krc_ Nybegynder
30. november 2004 - 18:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tjek om jeg kan få ADSL hos TDC

Hvor er det nu man kan tjekke om et telefonnummer tilhører en central der kan få adsl via TDC
Avatar billede ravnemor Juniormester
30. november 2004 - 19:20 #1
De skriver derinde at 95% af danmark nu kan komme på, så mon ikke det kune er dem som bor meget langt ude, som endnu ikke kan.

Kan ikke finde linket til tjek siden
Avatar billede krc_ Nybegynder
30. november 2004 - 19:33 #2
hehe det er netop fordi vi skal på landet og bo...det var derfor jeg ville tjekke
:D
Avatar billede weblex Nybegynder
30. november 2004 - 19:47 #3
Har lige spurgt i deres online chat - alle centraler har i dag mulighed for adsl c",)
Avatar billede krc_ Nybegynder
30. november 2004 - 20:02 #4
okay..kanon :D
Vil I have lidt point ?
Avatar billede weblex Nybegynder
30. november 2004 - 20:06 #5
Hvorfor ikke :o)
Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
30. november 2004 - 23:50 #6
I det nye nummer af "Kom Nærmere" der er TDC´s nye blad, beklager en herre sig over at han ikke kan få bredbånd. Benny Dam fra TDC må beklage, men sådan er det. Altså er det ikke alle steder i landet man kan få det. Men man skal nok bo temmelig langt ude på landet før at det er tilfældet.
Avatar billede weblex Nybegynder
01. december 2004 - 15:51 #7
Hmmm - rart med lidt uenighed internt i TDC, eller hvad...? :o/
Avatar billede popsy Novice
01. december 2004 - 16:02 #8
Sidder selv med problemet for en kunde. TDC oplyste til ham at der ikke kunne etableres adsl, nu har de så oplyst til mig at det godt kan lade sig gøre, så nu venter jeg på særingsdatoen med spænding :D
Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
01. december 2004 - 21:26 #9
Der står i bladet at det var fordi personen boede for langt fra centralen. Signalet kunne ikke nå derud. Derfor kan det jo godt være at centralen kan eller????...*suk* jeg ved det ikke c",)