Avatar billede falken_buzz Nybegynder
30. november 2004 - 11:57 Der er 3 kommentarer

Counterstrike - taster?

Jeg er ny bruger på counterstrike og har lige køb den nyeste version heraf. Meningen er på sigt at skulle spille på nettet, men jeg vil gerne lige have færdighederne på plads inden, så indtil videre er det kun single player, jeg koncentrerer mig om. Der er ved at være styr på opsætning af tastatur mv., men jeg er ved at blive idiot over, at jeg ikke har mulighed for at definere nogle taster på mit tastatur til at befri gidsler og til at desarme bomber!!! Hvad har jeg overset???
Avatar billede cerb Nybegynder
30. november 2004 - 15:47 #1
det er inde i options, den knap der er bundet til det er normalt E - som i use knap.

Den bruges til begge funktioner
Avatar billede falken_buzz Nybegynder
30. november 2004 - 17:43 #2
Tak for svaret.
Avatar billede cerb Nybegynder
30. november 2004 - 17:56 #3
Det var så lidt :D