Avatar billede Helbo-DK Juniormester
29. november 2004 - 12:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webserver inkl. PHP og MySql

Jeg søger et webserverprogram, som har PHP og MySQL. Er det nogen der kender et program jeg kan downloade på nettet, som har disse funktioner?
Avatar billede overchord Nybegynder
29. november 2004 - 12:08 #1
Hvis du vil downlaode det hele i en pakke, kan du f.eks hente Apache, PHP og MySQL i en samlet installation fra f.eks AppServ:
http://www.appservnetwork.com/
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
29. november 2004 - 12:10 #2
Okay. Tak, det prøver jeg! Vender lige tilbage, når jeg har fået det til at virke... Takker!!
Avatar billede overchord Nybegynder
29. november 2004 - 12:19 #3
var saa lidt. Har selv brugt Appserv til at faa alle disse ting installeret. Goer livet lidt nemmere :-)
Det kan dog stadig anbefales at du chekker dokumentationen for de forskellige ting for at sikre dig at du lukker sikerheds-huller og faar ssat password paa mm.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
29. november 2004 - 12:21 #4
Heh... Ja, nu har jeg fået det installeret, og det virker total godt. Mange takker!!!!!!!!!!!