Avatar billede challenger Nybegynder
28. november 2004 - 16:22 Der er 7 kommentarer

Sende øjeblikkeligt via 'send til' i Outlook 2003

Jeg bruger ofte funktionen "send til... postmodtager" i Windows XP.
Hvis Outlook 2003 ikke er startet, sendes mailen ikke!

Mailen bliver først afsendt næste gang Outlook startes.
Førhen brugte jeg Outlook Ekspress. Den sendte øjeblikkeligt.
Er det muligt at få Outlook 2003 til det?
Avatar billede mile Juniormester
10. december 2004 - 15:47 #1
Kan det tænkes at det er fordi du kører med Caching ?
Avatar billede challenger Nybegynder
10. december 2004 - 15:52 #2
Det kræver vist en nærmere forklaring...
Avatar billede mile Juniormester
10. december 2004 - 16:09 #3
Jeg har lige genskabt dit problem her hos mig. Vi kører cache - dvs. at Outlook taler med en lokal cache på pc´en, og den taler så med Exchange. Jeg prøver lige at slå min fra, og ser om det har nogen effekt.

Funktioner - email-konti-rediger eksisterende - Rediger - fjern mærke i Exchange-cache-tilstand.
Avatar billede mile Juniormester
10. december 2004 - 16:14 #4
Yes - der har du fætteren. Hvis jeg slår cache fra så sendes der med det samme.
Avatar billede challenger Nybegynder
10. december 2004 - 16:33 #5
Glimrende idé, men jeg kan ikke se hvor jeg skulle kunne deaktivere Exchange-cache-tilstand.
Se mit screenshot:
http://www.1stposition.dk/Webspace/outlook2003.gif
Avatar billede mile Juniormester
10. december 2004 - 16:39 #6
Kan vi også få et dump af "Flere indstillinger" ? Lige nu har du 2 af Danmarks bedste supportere hos dig :-)
Avatar billede mile Juniormester
10. december 2004 - 16:47 #7
Ok - Nu skal vi til julefrokost - vi er tilbage på tirsdag. God weekend.