Avatar billede bgo Nybegynder
27. november 2004 - 17:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ssi på iis 5.1 (xp)

jeg skulle meget meget gerne kunne benytte mine sider på min IIS, men den kan tilsyneladende ikke finde ud af ting som <!--#INCLUDE file="top.asp"--> - hvordan kan jeg få den til det?
Avatar billede kimiwan Nybegynder
27. november 2004 - 17:46 #1
hvad gør den da i stedet for at inkludere filen?
Avatar billede bgo Nybegynder
27. november 2004 - 17:54 #2
den står og prøver at loade - uden noget som helst andet... hmm. det gør den også når jeg bruger FileSystemObject.. Begge dele virker fint på Win2k
Avatar billede kimiwan Nybegynder
27. november 2004 - 17:55 #3
har du norton antivirus installeret?
Avatar billede bgo Nybegynder
27. november 2004 - 17:59 #4
ja - åhh ja, der var noget som skulle ændres dér, det er rigtigt... Det er Internet Security 2003 pakken.
Avatar billede kimiwan Nybegynder
27. november 2004 - 18:00 #5
script checking eller sådan noget skal afmarkeres.
Avatar billede bgo Nybegynder
27. november 2004 - 18:02 #6
arh, f*ck - opdager lige at det kan være totalt ligegyldigt... med en begrænsning på 10 connections kan jeg ikke bruge det til en web-server alligevel... ØV!!!!
Avatar billede kimiwan Nybegynder
27. november 2004 - 18:05 #7
ja, så skal du op en server-version.. eller gå over til f.eks. apache... men så kan du selvfølgelig ikke bruge asp scripts.
Avatar billede bgo Nybegynder
27. november 2004 - 18:07 #8
he, ja, og jeg bruger asp, med vbscript, så jeg kan ikke engang bruge sambar, for den vil have cscript til asp..
Avatar billede ranglen Nybegynder
27. november 2004 - 18:21 #9
http://www.psacake.com/web/iy.asp

Jeg har dog ikke kontrolleret hvor godt det virker
Avatar billede bgo Nybegynder
27. november 2004 - 18:44 #10
ranglen:

nu har jeg forsøgt, så skal jeg bare op over 10 connection og se om det virker :D Tak, iøvrigt :)

kimiwan:

jep, script blocking skulle afmarkeres, så funker både SSI og FileSystemObject
Avatar billede kimiwan Nybegynder
27. november 2004 - 18:50 #11
godt :o)