Avatar billede tula Nybegynder
25. november 2004 - 12:33 Der er 3 kommentarer

stien til 'application data' mangler

hejsan,

Da jeg er kommet til at slette min profil i mail-programmet Mozilla Thunderbird har jeg brug for at finde gamle mails frem igen. De skulle findes under stien C:\Documents and Settings\<Windows login/user name>\Application Data\Thunderbird\Profiles\<Profile name>\

Problemet er, at under mit log in navn findes mappen 'Application Data' ikke. Hvor er den henne og hvordan får jeg den frem?

Mange tak for hjælpen!
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
25. november 2004 - 12:38 #1
Den folder er hidden, du kan få den frem ved under tools->folder options->view->show hidden files
/folders
Avatar billede tula Nybegynder
25. november 2004 - 13:06 #2
fedt - tak for hjælpen!
Avatar billede tula Nybegynder
25. november 2004 - 13:06 #3
du får point!