Avatar billede krohn Praktikant
24. november 2004 - 12:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sikkert intranet

Jeg skal have et intranet op og køre på min IIS 6.0
Jeg har en webserver med adgang fra WAN der køre på samme maskine
Mit Intranet SKAL være lukket for udefrakommende.
Hvordan kan jeg gøre det nemmest, jeg har ikke opsat en domain server, og vil helst undgå det, men har da en maskine der kunne bruges til det hvis det er
Avatar billede a1a1 Novice
24. november 2004 - 18:52 #1
du kan bare sige at det kun er dit eget subnet der er adgang
--> iis admin -> vælg intranet websted -> directory security -> ip address and domain name restrictions -> tilføj dit/dine subnets

;o)
Avatar billede a1a1 Novice
24. november 2004 - 18:57 #2
andre kan dog godt komme på dit netværk, hvis de sætter deres netkabel direkte ind i din switch, hvis det skal forhindres kan du sætte password på kan du oprette brugere på din server der så skal skrive brugernavn og kode...
Avatar billede a1a1 Novice
24. november 2004 - 18:58 #3
kan du sætte password på kan du oprette brugere på din server der så skal skrive brugernavn og kode...

kan du sætte password på mapperne, og oprette brugere på din server der så skal skrive brugernavn og kode...
;o)
Avatar billede krohn Praktikant
24. november 2004 - 20:47 #4
Er det IIS manager du mener, jeg kan ikke finde noget med intranet
Avatar billede krohn Praktikant
25. november 2004 - 09:13 #5
Jeg har fundet det
Avatar billede a1a1 Novice
03. december 2004 - 15:25 #6
;o) tak for points