Avatar billede flemming_h Nybegynder
23. november 2004 - 13:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

dcpromo fejler når jeg melder en 2003 ind i et w2k domaine

Jeg har et net som køre Windows 2000 med AD, jeg har fået en ny Windows 2003 som jeg gerne ville køre ind i AD men dcpromo fejler, som jeg kan læse mange steder her på eksperten skulle det " bare " være at køre dcpromo, når jeg nu vil beholde mit w2k miljø,,, men den kommer med fejlen....

" The operation failed because:

This Active Directory installation requires domain configuration changes. Run the adprep /domainprep command on domain controller (null) to make these changes and then proceed with the Active Directory installation.

"The server is unwilling to process the request."
Avatar billede flemming_h Nybegynder
23. november 2004 - 13:52 #1
Hvordan flytter jeg et spørgsmål som er kommet i den forkerte kategori ???
Avatar billede flemming_h Nybegynder
23. november 2004 - 14:04 #2
??