Avatar billede mariolink Nybegynder
22. november 2004 - 21:48 Der er 5 kommentarer

Program til at lave XP temaer

ej alle sammen.

Jeg har kigget lidt rundt på nogle sider og så at nogle havde lavet deres eget tema til XP. Så det vil jeg også. Men kan ikk finde et program til det. Har fundet et program men der skal man bruge et andet program som gør at scrollbaren ikk bliver ordenlig.

Prgram: Skinstudio (Stardock)

Håber der er nogle som kender en skinmaker for jeg vil meget gerne selv igang:)
Avatar billede haverslev Novice
22. november 2004 - 22:13 #1
Her er lidt af hvert, men noget af det koster penge:
http://www.skinstudio.net/
http://www.stardock.com/
Avatar billede mariolink Nybegynder
22. november 2004 - 22:21 #2
.... Tror ikk du har forstået at jeg har prøvet det program(det er det samme begge to) og den laver ikk .theme filer og det gør jeg ska have et andet program og at scrollbaren ikk bliver ordenlig
Avatar billede haverslev Novice
23. november 2004 - 07:54 #3
Ja, det spørgsmål har jeg da misforstået 100%, hverken mere eller mindre - sorry ;(
Avatar billede flemming_a Nybegynder
23. november 2004 - 12:13 #4
jeg ved ikke om du kan bruge dette link : http://support.microsoft.com/kb/307855/EN-US/
Avatar billede flintstone Novice
23. november 2004 - 12:16 #5
Hvilket program bruger de gutter, hvis sider du har set? Og ikke for at forklejne nogen, men programmet som du selv nævner, er jo ikke bedre end personen som bruger det, vel? Jeg har selv programmet og det kræver altså en hel del af brugeren, skulle jeg hilse at sige. Uden nogle fornærmende undertoner c",)