Avatar billede MGA Praktikant
22. november 2004 - 00:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

lagerstyring m. access

Jeg har en tabel (kaldet ”Ordre”)  hvori der indtastes flg.

Ordrenummer, dato, antal af vare X, antal af vare Y, antal af vare Z osv.

Hvordan laver jeg så en rapport eller lign., der angiver det faktiske antal på lager af de forskellige vare? Og hvordan angiver jeg startbeholdningen i denne
Avatar billede terry Ekspert
22. november 2004 - 10:02 #1
are you fincished with your previous question? http://www.eksperten.dk/spm/563655
Avatar billede terry Ekspert
22. november 2004 - 10:07 #2
You would have a table tblVare for example. This contains information on all of your products (vare) THere would be a field containing antal, maybe one containing minimumAntal which is used for re-ordering and alos a varenumber and description.
When you make an order you will need to update antal for the vare in the order  (http://www.eksperten.dk/spm/563655) then you make a report using the wizard on table tblVare which will show youwaht you have in stock.
Avatar billede terry Ekspert
24. november 2004 - 08:29 #3
Hvordan går det her issay?
Avatar billede MGA Praktikant
24. november 2004 - 13:16 #4
Ikke så godt, har været syg i et par dage og ikke fået kigget på det
Avatar billede terry Ekspert
24. november 2004 - 14:31 #5
sorry to hear