Avatar billede soylant Nybegynder
21. november 2004 - 21:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nuke portal og Exchange server

Hej

Jeg har fået lov at ligge mit Nukeportal på min fars 2003 server hvor der er installeret Exchange Server også, jeg har installeret PHP og min Nuke side kører som den skal, jeg kan bare ikke få mailen til at virke på siden, foreksempel hvis mine medlemmer har glemt der adgangskode kan de få tilsendtden, men det virker ikker, Jeg har gået min php.ini igennem 1000gange og syntes ikke jeg kan finde nogen fejl under MAIL FUNKTION

her er som den er sat op:

[mail function]
; For Win32 only.
SMTP = localhost
smtp_port = 25

; For Win32 only.
sendmail_from = webmaster@mitdomaæne.com

under SMTP har jeg prøvet at skriver serverens IP og TDC's smtp.mail.dk

nogen der kan sige mig hvad der er galt
Avatar billede thefatman Nybegynder
21. november 2004 - 23:01 #1
Jamen hvordan er din Exchange server konfigureret? Kører du overhoved en lokal SMTP server? Kræver den særskilt auth?

Umiddelbart ville jeg da sige at du kunne skrive din udbyders SMTP server istedet for, men det kan du åbenbart ikke ( hvis du har TDC som udbyder.. )

/tfm
Avatar billede soylant Nybegynder
17. september 2005 - 11:38 #2
har fundet fejlen McaFee på min fars sever blockede for det... fik konfigureret McaFee og nu spiller det bare... undskyld det sene svar