Avatar billede rijah Nybegynder
21. november 2004 - 09:47 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mit IE ikon mangler i adresselijen

Ja jeg har så et lille problem med mit ie, jeg bruger normalt opera, og det fungerer også fint. Men jeg bruger ie, til f.eks netbank. Nå men til spørgsmålet. I adresselinjen plejer og være et IE ikon, men det er erstattet af et windowsikon, når der ikke kan findes et ikon. F.eks eksperten.dk har det lille blå e i adresselinjen, her i opera. Men hvis jeg åbner eksperten i IE, så er der bare et windows ikon. Så det er som om IEikonet mangler.. Men hvorhenne aner jeg ikke? :/ Nogen der har et forslag til hvad man kan gøre. Mit XP har installeret sp1. Og jeg ku ikke drømme om at installere sp2. Så glem det i forslagene :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
21. november 2004 - 10:33 #1
Har du slettet midlertidige filer i IE?? Prøv at tilføj siden foretrukne (igen) og se om det så er der.
Avatar billede rijah Nybegynder
21. november 2004 - 10:46 #2
Nej det er på alle sider.. Det var bare et eksempel på med eksperten.. Alle sider.. netbank, google osv. Så det er nok ik løsningen..
Avatar billede annikadk Nybegynder
21. november 2004 - 10:54 #3
men det er ikke nogle du har liggende som foretrukne går jeg så ud fra?..
Avatar billede rijah Nybegynder
21. november 2004 - 11:03 #4
Nej det er bare generelt.. dem jeg har som foretrukne.. de havde deres ikon til at starte med.. men pludselig var de væk...
Avatar billede annikadk Nybegynder
21. november 2004 - 12:05 #5
Så ved jeg det ikke. Ved blot at hvis man sletter midlertidige filer, så plejer ikonerne også at ryge sig en tur - desværre.
Avatar billede milter Ekspert
23. november 2004 - 09:58 #6
Prøv det her:

Kontrolpanel > Funktioner > Mappeindstillinger > Filtyper > Rul ned til du finder  "HTML-dokument" > Venstreklik på navnet > Avanceret > Skift ikon > Vælg det ikon, du vil bruge > OK.

Gør det samme for "HTM-dokument".
Avatar billede rijah Nybegynder
23. november 2004 - 17:10 #7
Desværre.. det hjalp heller ikke.. Den har skiftet ikon inde i indstillinger.. Men der er stadig bare windowsikonet :/
Avatar billede milter Ekspert
23. november 2004 - 21:06 #8
Problemet er måske, at du bruger Opera til at åbne HTML-sider. Kommer der et andet ikon frem, når du bruger Opera?
Avatar billede rijah Nybegynder
25. november 2004 - 07:03 #9
Der kommer bare sidens ikon frem her i opera.. Og på alle andre sider.. det er kun i IE det problem med windowsikonet er.. Og jeg har brugt opera i et år nu.. Og det er først sket nu.. Så tror ikke det har noget med opera at gøre..
Avatar billede milter Ekspert
25. november 2004 - 17:44 #10
Prøv det her så:

Kontrolpanel > Funktioner > Mappeindstillinger > Filtyper > Rul ned til du finder  "HTML-dokument" > Venstreklik på navnet > Gendan > OK
Avatar billede rijah Nybegynder
25. august 2005 - 09:09 #11
Hm det er på underlig vis selv kommet frem igen.. Så lukker den her :)
Avatar billede rijah Nybegynder
25. august 2005 - 10:57 #12
prøver lige igen og lukke :)