Avatar billede zilladk Nybegynder
21. november 2004 - 09:46 Der er 1 løsning

Terminal server administration

Hejsa alle super experter.

Jeg har kigget lidt på nedenstående men har ikke kunne finde et fornuftigt svar så nu håber jeg at i kan hjælpe.

Er det muligt at begrænse en brugers adgang til serveren, når han logger på via terminal. Brugeren skal eks. have adgang til exchange, men ikke til delte mapper, c5 og acces. Problemet er egentligt at han skal logge på med samme brugernavn via terminal og når han er på arbejde. Når han er på arbejde (fysisk tilstede) skal han have fuld adgang, men jeg vil gerne kunne begrænse denne adgang når han arbejder hjemme fra.

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede zilladk Nybegynder
28. november 2004 - 11:47 #1
Nå det var ikke meget udbytte, men så må jeg jo bare oprette en extra konto, og således begrænse den.