Avatar billede gaestgiveren Nybegynder
21. november 2004 - 00:59 Der er 6 kommentarer og
5 løsninger

http://www.team-nopanic.dk/

Hej eksperter!

Kunne godt tænke mig en vudering af dette site, inden jeg begynder at fylde indhold på!

http://www.team-nopanic.dk/

På forhånd tak
Avatar billede amews_aj Nybegynder
21. november 2004 - 01:08 #1
jaa, men plejer jo og komme med et par forslag til at gøre det bedere, men jeg sidder her og kan ikke se noget skidt, så jeg kan ikke sige andet end,

rigtig godt arbejde! :D

Jo måske en ting,
kunne du ikke rykke det hele ind på midten?
Avatar billede kalp Novice
21. november 2004 - 01:34 #2
Din tekst er meget utydelig.. den grå... men ellers vil jeg ikke kritisere din hjemmeside.. synes den er pæn.. en lille detalje mere kunne evt være at rykke hele indholde lidt til højre for der ser enormt tomt ud der: )
Avatar billede minus Nybegynder
21. november 2004 - 16:21 #3
Din side er rimelig flot og stilet plus overskuelig :)
Meeeeen.. måske er den en anelse for lys. Det er en slags Clan-side, ikke?

Det er en rimelig flot side du har lavet. Men synes at den er for lys. Måske også for fimset (no offence). Synes ikke den er vilderen rå. :) Ellers flot arbejde. Dejligt overskuelig.
hvis du vil have en karakter så giver jeg 8 ud af 13 :)
Avatar billede toksvig Praktikant
21. november 2004 - 22:30 #4
lækker site...

Men jeg mener oprigtigt meget at du skulle tage og gøre skriften en anelse mørkere. Ikke helt sort, men bare en anelse mørkere.
Desuden skulle du som førnævnt centrere sitet. Ikke med fast afstand til siderne, men sæt den til procentvis afstand, sådan at sitet altid lander i midten, uanset opløsning.

Måske skulle du også sætte en anelse mere grafik på. Men pas på med det, for din stil er rigtig god, men der mangler nok lige en anelse mere blikfang..

Kan du ikke også sætte denne tekst et sted, hvor man ikke ser det som noget af det første? CITAT "Siden er testet og optimeret til Internet Explorer 5.0 +, og vi anbefaler en skærmopløsning på mindst 1024*768. "
F.eks. nede i linien med copyright.
Det kommer efter min mening på et lidt forstyrrende sted, man kommer til at læse noget som er "unødvendig viden".  For hvis der kommer folk forbi, som har deres opløsning sat til noget andet end det du anbefaler, og de ikke selv kan gennemskue hvad problemet er, så kan de nok heller ikke finde ud af at ændre det selv... :) :)

Brug hellere pladsen til at skrive noget fedt om jeres hold...

Men ellers er det et rigtig lækkert stykke arbejde... -Er vild med sites der ikke er stoppet til med alt muligt lir, men hvor tingene står kort og kontant...

Jeg er med på et 8-tal....
Avatar billede toksvig Praktikant
21. november 2004 - 22:30 #5
..Kom til at lægge det som en kommentar istedet for et svar.. så here goes..
Avatar billede equip.dk Nybegynder
22. november 2004 - 00:53 #6
ret cool site - specielt ka' jeg godt li' dine iconer...dog skulle du lave et icon til kalenderen, så den har eget icon.
Avatar billede gaestgiveren Nybegynder
22. november 2004 - 13:48 #7
@ equip.dk
Hvade gjordt, men havde åbenbart også refereret til den forkerte gif :)

@ toksvig
Prøvede at lave center på min tabel, men syntes ikke rigtigt om det, så smed den tilbage igen. Med hensyn til det stykke tekst hvor jeg skrev om optimeringen, så er det heltfjernet og kommer bare til at stå inden under specifications

@ minus
Vi er også et rigtigt tøsehold, ej! prøver at eksperimenterer lidt med farverne en af dagene

Ellers tak til jer alle sammen. Dejligt med noget ris og ros ;)
Pointene vil blive fordelt!
Avatar billede jpvj Nybegynder
22. november 2004 - 13:51 #8
Klart et af de pæneste sites jeg nogensinde har set præsenteret til vurdering her på E...
Avatar billede gaestgiveren Nybegynder
22. november 2004 - 13:55 #9
Det må jeg sige. Nu bliver jeg sku helt rørt :)
Avatar billede romendacil Nybegynder
23. november 2004 - 10:48 #10
Helt klart et pænt site. Og jeg vil også gerne være med på det 8-tal der synes at være generel konsensus om.

En lille ting: "Headquaters"? Er det en bevidst stavefejl? Jeg ville normalt stave det "HeadquaRters"

Men ellers er jeg enig med de andre. Forbløffende æstetisk design for den type side.
Avatar billede toksvig Praktikant
23. november 2004 - 12:22 #11
..Du havde jo også lavet et godt stykke arbejde.. Glæder mig til at se det færdige resultat.. Tak for point :)