Avatar billede rdc Nybegynder
20. november 2004 - 17:21 Der er 45 kommentarer og
5 løsninger

Logo til hjemmeside

Hej allesammen

Jeg ved ikke helt hvordan logoet til den hjemmeside som jeg laver skal være... så derfor vælger jeg først at se jeres eksempler... Logoet skal på en "fed, sej" måde indeholder skrifterne : "1.z","2.z","3.z" og på småt skal der også stå "Ultimative taberklasse" med et efterfølgende sjov smiley...

Farver på logoet bestemmer i selv...

Logoet størrelse skal være på 371*112..

På forhånd mange tak
Avatar billede haute Nybegynder
20. november 2004 - 19:01 #1
Jeg laver lige et ;)
Avatar billede haute Nybegynder
20. november 2004 - 19:11 #2
Avatar billede rdc Nybegynder
20. november 2004 - 19:15 #3
tak for din deltagele haute, men det er ikke lige sådan et logo som jeg leder efter... Det må gerne være lidt mere lyst og mere 3D aktiv... Dit er ret kedeligt.. :)
Avatar billede haute Nybegynder
20. november 2004 - 19:22 #4
Hehe, jeg gjorde bare, hvad der stod ^^

Prøver igen...

Tjek det samme link igen!
Avatar billede rdc Nybegynder
20. november 2004 - 19:24 #5
tja, denne gang er det ihvertfald blevet bedre kan man sige :) Men stadig ikke sådan et som jeg leder efter... Kan du ikke bruge et lave noget fedt med 1/2/3.z skrifterne. Sådan så de på en eller anden måde nærmest går over på hinanden, altså fader ind... ved ikke, bare prøv at lave noget fedt. ikke fordi at det du lige har lavet ikke er fedt, men bare ikke det jeg leder efter :)
Avatar billede haute Nybegynder
20. november 2004 - 19:46 #6
http://chillout.dk/taberklasse2.jpg

Tja, det er sgu begrænset, hvad man kan lave med så lidt :S

Forstår ikke helt, hvad du mener med "Går over på hinanden", men prøv at tjek...
Avatar billede rdc Nybegynder
20. november 2004 - 19:49 #7
der er jo ikke den helt store forskel på den først og den anden, andet end at 1.z og 2.z og 3.z skrifterne er blevet større i 2'eren.
Avatar billede haute Nybegynder
20. november 2004 - 19:57 #8
Hmm, når du siger "fader ind", hvad mener du så?
Avatar billede haute Nybegynder
20. november 2004 - 20:00 #9
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
20. november 2004 - 21:51 #10
http://www.frip.dk/chokobear/taber.jpg noget alla det her.. du må gerne være lidt mere specifik i hvad det er du søger
Avatar billede mex Nybegynder
21. november 2004 - 12:45 #11
http://www.frip.dk/pengusoftware/Tabere!COPY.jpg <-- Der mangler en smiley men jeg synes den blir erstattet af den smilende ged =)
Avatar billede rdc Nybegynder
21. november 2004 - 20:32 #12
chokobear_dk - det ser fedt ud, men kan du ikke gøre noget ved 1.z , 2.z og 3.z skrifterne? Det er en kedelig stemning over dem, du må gerne gøre 1.z og 2.z mindre, og gøre 3.z større, da vi går i 3.z... Altså en hentydning til at det er iår.. :) og det med Ultimative taberklasse, må du gerne fjerne og lave noget andet, men ham der fyren der ser rigtig cool ud...
Noget alla det her: http://www.rdc.lir.dk/1.jpg .
Dette logo består af tre 3 dele, altså et stort logo der er delt op i tre..
1.http://www.rdc.lir.dk/logo.gif
2.http://www.rdc.lir.dk/m05.jpg
3.http://www.rdc.lir.dk/m06.jpg
Logoet skal være lige så stort..
Kan fortælle dig at:
Del 1 har størrelsen: 371*52 pixels.
Del 2 har størrelsen: 371*60 pixels.
Del 3 har størrelsen: 400*60 pixels.

Hvis i kan lave noget der ligner, men bare med noget skrift osv... så vil jeg bliver meget meget meget meget meget glad!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 20:35 #13
skal vi så prøve at lave det i den form du har der eller hvad, så laver vi det med et billede..
Avatar billede rdc Nybegynder
21. november 2004 - 20:39 #14
ja det ville være dejligt, jeg skal nok selv klippe i det...
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 20:45 #15
hmm med den ramme du har eller hvad
Avatar billede rdc Nybegynder
21. november 2004 - 20:54 #16
ja, hvis det er muligt
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 21:00 #17
ok tjek http://www.frip.dk/chokobear/taber_ny.jpg

skal sige at jeg sidder med onboard grafik kort, da det andet er til reperation, så kan ikke rigtig se eventuelle fejl.. men sig hvis der er noget
Avatar billede rdc Nybegynder
21. november 2004 - 21:13 #18
Det ser fandme godt ud chokobear_dk, skide godt... Men kan du prøve at give baggrunden en lidt lysere farve eller en der vækker opmærksomhed :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 21:14 #19
tjo hvad farve tænker du på
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 21:17 #20
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 21:17 #21
her er bare lidt det er bluret.. ved ikke om det er nok
Avatar billede rdc Nybegynder
21. november 2004 - 21:27 #22
måske en farve der kan passe ind med baggrund som der er her: http://www.rdc.lir.dk/1.jpg
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 21:29 #23
selve det vand der
Avatar billede rdc Nybegynder
21. november 2004 - 21:31 #24
nå nej... jeg tænkte mere på den vide farve du har i hele baggrunden, kan du ikke gøre billedet transparent, og fjerne skyggen på rammen til logoet.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 21:33 #25
jo da.. sagtens
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 21:37 #26
Avatar billede rdc Nybegynder
21. november 2004 - 21:52 #27
sådan nu er den fin, men den er ikke transperant endnu... altså jeg skal farve den om for at ændre den hvide baggrund farve ligenu, og den vil gøre billedet grim... Kan du istedet uploade dem til mig, måske som transperant?
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 21:58 #28
hmm det er fordi jeg glemte at det skal være en gif, to sek
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 22:00 #29
Avatar billede rdc Nybegynder
21. november 2004 - 22:06 #30
nu er billedet blevet ødelagt, oppe på toppen... ):
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 22:07 #31
kan jeg desværre ikke se, men to sek
Avatar billede rdc Nybegynder
21. november 2004 - 22:09 #32
endnu et problem jeg kan ike klippe i det pga. det er gif, den siger at den skal have en baggrund... Vil du ikke klippe i det for mig?
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 22:10 #33
hmm har du photoshop
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 22:13 #34
http://www.frip.dk/chokobear/taber_ny.gif har prøvet at gemme den som gif, men med andre indstillinger er det bedre
Avatar billede rdc Nybegynder
21. november 2004 - 22:17 #35
nu er problemet bare at billedet er for stort, ud fra de oplysninger som jeg gav dig. :) ja jeg har photoshop, men er vildt dårlig til at bruge det ):
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 22:18 #36
hmm for stort????
Avatar billede rdc Nybegynder
21. november 2004 - 22:21 #37
ja er det ik det... Nå så er det bare mig der ikke kan finde ud af at klippe i det :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 22:22 #38
hmm det r faktisk lidt for stort, hmm må jeg hellere rette, kan du vente til imorgen.. ?? skal på arb kl halv fem, så skal sku snart under dynen,
Avatar billede rdc Nybegynder
21. november 2004 - 22:25 #39
ja det kan jeg sagtens.. men ville være rigtig nice, hvis jeg havde det færdigt idag nemlig, skal høre de andre mening imorgen :) Men bare hop i seng, du skal ikke komme forsent til arbejde eller noget pga. mig :)
Avatar billede rdc Nybegynder
21. november 2004 - 22:25 #40
altså det gør ikke noget at det er lidt for stort, bare det kan klippes så det passer :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 22:26 #41
ok, men jeg klipper det op i de tre str du har givet, og poster dem her imorgen ved en 3 tiden, så skulle det være hjemme
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. november 2004 - 22:28 #42
det er 30 px mindre den vil blive i bredden, og 4 mindre i højden
Avatar billede rdc Nybegynder
21. november 2004 - 22:30 #43
ok, tak.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
22. november 2004 - 16:32 #44
hejsa.. så skulle det gerne være på plads..

tjek www.chokobear.dk/taber der er de str der er lidt større end dem du har ønsket fra start af hvilket var

Del 1 har størrelsen: 371*52 pixels.
Del 2 har størrelsen: 371*60 pixels.
Del 3 har størrelsen: 400*60 pixels.

dem jeg har lagt op:

Del 1 har størrelsen: 370*52 pixels.
Del 2 har størrelsen: 370*64 pixels.
Del 3 har størrelsen: 368*86 pixels.

derudover har jeg i mappen ny_str klippet det så jeg tror det er nemmere at sætte sammen, nemlig i størrelserne

Del 1 har størrelsen: 369*29 pixels.
Del 2 har størrelsen: 371*86 pixels.
Del 3 har størrelsen: 368*86 pixels.

håber dette er ok..

/Chokobear
Avatar billede rdc Nybegynder
22. november 2004 - 22:17 #45
det er nice chokebear_dk. Tusind tak, skal du have...
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
23. november 2004 - 14:27 #46
det var da så lidt...
Avatar billede rdc Nybegynder
26. november 2004 - 22:08 #47
chokobear_dk vil du ikke lave logoets farver om til lidt mere orange agtigt og lidt mere firkantet, så det passer til det design du har lavet: http://www.eksperten.dk/spm/564092
Du får 200 points for det hvis du laver det.. På forhånd man tak.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
26. november 2004 - 22:09 #48
jo det skal jeg nok.
Avatar billede rdc Nybegynder
26. november 2004 - 22:11 #49
danke..
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
26. november 2004 - 22:55 #50