Avatar billede andreas_og_far Praktikant
19. november 2004 - 19:37 Der er 2 løsninger

3D Indretningsprogram - Søger jeg meget kraftigt

Hej Alle

Vi har netop købt nyt hus og i den forbindelse søger jeg et program til computeren der kan følgende:

Man indtaster størrelsen på rummene i sit hus - kort sagt, hele husets skitse med vægge og døre med mere, altså inkl. de rigtige mål.
Derefter kan man så sætte nogle std. møbler ind i huset.

Til sidst har man altså en fuldstændig kopi af sit hus, i den rigtige størrelsesorden.
DET SMARTE er så, at nu kan man "bevæge" sig rundt i huset i 3D !! - og altså fornemme huset næsten "real"

- Jeg har læst om dette program i et gammelt K-Computer blad, så jeg ved det findes, men hvad hedder det og hvad er hjemmesiden ???

Jeg er virkelig MEGET intereseret og er næsten villig til alt for at få info om sådan et stykke software !!

(Der findes sikkert flere programmer, men i disse tider kan de sikkert også meget mere end jeg har angivet)

Det er MEGET vigtigt for mig, så jeg er villig til at give 200 point for et svar.
Sig endelig til, hvis jeg skal skrive flere oplysninger for at forstå spørgsmålet.....

;-)
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
19. november 2004 - 19:38 #1
Wow - Jeg flytter lige spørgsmålet over i Fri Debat
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
19. november 2004 - 19:40 #2
Jeg har rykket det herover - altså flyttet selve spørgsmålet.

http://www.eksperten.dk/spm/563124