Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
19. november 2004 - 13:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Højglans texture og runde hjørner.

Jeg har en box. Nogen der ved, hvorledes jeg laver pæne runde hjørner på den?

Nogen der ved hvordan jeg får en pæn skinnende, hvid overflade?
Ligesom højglans-polerede ting?
Avatar billede overchord Nybegynder
19. november 2004 - 13:14 #1
mht runde hjoerner ville jeg nok subdivide kassen - klippe hjoerner af (fjerne hjoernernes vertices) og bruge smooting

mht Hvid overflade lyder det naesten som om du kan laves det direkte i material editor, du skal have noget ekstra spec paa sikkert.
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
19. november 2004 - 19:42 #2