Avatar billede oleg Nybegynder
19. november 2004 - 11:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerne jeg outlook express?

Jeg vil gerne slette outlook express fra min computer, men hver gang jeg sletter filerne kommer de bare tilbage. Hvis jeg sletter hele mappen får jeg en fejl der siger at jeg ikke kan slette programmet fordi det er i brug.

Jeg bruger til daglig Microsoft Outlook - men vil altså gerne af med outlokk express.

Problemet er at min outlook ikke gemmer data om konti og at jeg mistænker outlook express for at lave denne fejl.
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2004 - 11:19 #1
http://www.tweakxp.com/tweak2101.aspx

Google er din ven... :-)
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2004 - 11:20 #2
Problemet er at min outlook ikke gemmer data om konti og at jeg mistænker outlook express for at lave denne fejl. >> Kan du ikke forklare det lidt nærmere.... ????
Avatar billede koehler Nybegynder
19. november 2004 - 11:23 #3
du kan fjerne "outlook express" fuldstendigt, ved at gå ind i "tilføj fjern programmer" i kontrolpanelet, under "windows komponenter", der er den, fjern fluebenet fra den, og tryk "ok"...og så skulle den blive rigtigt afinstalleret.
Avatar billede oleg Nybegynder
19. november 2004 - 11:46 #4
Problemet er blandt andet at Outlook express ikke fremgår på listen over programmer, ligesom messenger standard version ikke gør.

Jeg vil bare gerne af med windows programmer jeg ikke bruger...
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2004 - 11:50 #5
oleg >> Har du læst mit link ? - det burde virke. Har forøvrigt selv brugt en lign. metode uden problemer.
Avatar billede oleg Nybegynder
19. november 2004 - 11:53 #6
Tjekkede lige det der link på google - Puha, det orker jeg ikke, tænk at det skal være så svært at fjerne et program fra sin egen computer - Typisk...
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2004 - 11:59 #7
oleg >> Hov, vent.... skal da ikke ha' 200 point for et svar du ikke kan bruge. Prøv evt selv at søge på "Uninstall Outlook Express" på Google

Hent dine 200 her: http://www.eksperten.dk/spm/562956 :-)
Avatar billede oleg Nybegynder
19. november 2004 - 12:11 #8
For det første har jeg mange point og ikke rigtigt noget at bruge dem til - desuden fansdt du jo hvad jeg søgte - jeg orker bare ikke at gå igennem den smøre, slet ikke med fare for at ødelægge noget på mit system (nu hvor jeg har slået systemgendannelse fra ;-))
Avatar billede merenuser Nybegynder
23. november 2004 - 22:59 #9
Ikke at jeg har nogen forudsætninger for at kunne svare her. Men kunne det tænkes at Panda, kan indstilles til at søge i et helt domæne???? Og i givet fald, må det vel kunne rettes, i dine virus indstillinger.