Avatar billede lkt Juniormester
19. november 2004 - 10:47 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Celle med dato-format.

Jeg kan ikke se, at man kan vælge et datoformat, hvor den kun viser dag og måned.

Kan man lave det så man kun kan se dag og måned på udksriften?
Avatar billede overchord Nybegynder
19. november 2004 - 10:56 #1
Du kan lave et custom format istedet med f.eks dd mmm format.
Avatar billede vigilante Nybegynder
19. november 2004 - 10:56 #2
Ja du markerer en celle - vælger format cells -vælger custom og skriver d-mmm

Så vil du hvis du skriver 10-1 se 10 januar i cellen. skriver du d-mm ser du 10/01.

Du kan eksperimentere med det eller fortælle præcis hvad du vil se
Avatar billede lkt Juniormester
19. november 2004 - 11:34 #3
Jeg har fundet ud af det. Det hjalp, da jeg fandt ud af af costum var brugerdefineret. Det jeg havde brug for var dd-mm og det virker.

Hvis I skal have point, er I nødt til at lave et svar.
Avatar billede vigilante Nybegynder
19. november 2004 - 11:45 #4
ok
Avatar billede overchord Nybegynder
19. november 2004 - 12:29 #5
ok
Avatar billede lkt Juniormester
19. november 2004 - 12:32 #6
Jeg har valgt af give vigilante 20 point for det mere definerede svar.
Avatar billede overchord Nybegynder
19. november 2004 - 13:12 #7
Det er helt rimeligt synes jeg :-)