Avatar billede clha Nybegynder
17. november 2004 - 23:16 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Søger et enkelt tegneprogram, der kan bruges til møbeldesing

Jeg har nogle ideer om design af kontormøbler - i første omgang reoler til bøger, ringbind, m.m.
Findes der et ikke-kompliceret tegneprogram, der kan lave 3D tegninger, hvor man kan se en brugertegnet reol fra flere sider? Mange programmer kan 1000 andre ting foruden dem, man skal bruge. Jeg vil i første omgang bruge et simpelt program, da jeg er begynder i tegning. Word's "Paint" er ikke nok, da jeg mener, det ikke kan lave 3D. Jeg har skimmet Autocad og Blender, men jeg tror, de er for store til at begynde med.
Programmet må gerne være gratis.
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
17. november 2004 - 23:52 #1
3D graphic software
Der er 21 freeware 3D grafik programmer...

http://w1.312.telia.com/~u31218833/html/docs/012_Download_3grafik.htm
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
17. november 2004 - 23:54 #2
Free Mechanical Engineering Software: CAD
http://www.freebyte.com/cad/cad.htm#2D3DCADSystems
Avatar billede clha Nybegynder
03. oktober 2006 - 20:33 #3
Kære hac...., jeg må bekende, at det ikke er lige sin sag at bruge sådan et program. Alting tager tid!!!
tak for interessen.