Avatar billede smash839 Nybegynder
17. november 2004 - 21:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Swich boks til lyd?

Hej eksperter:

Jeg gør rundt og mangler en lille ting som jeg kan dele min lyd over med så jeg kan skifte mellem mine højtalere og Headset

Jeg har kigget på sådan en lille ting inde på Boomtown.dk's shop men den er lidt dyr.. så jeg vil høre om der ikke er en meget lettere og billigere løsning som jeg kan købe i en normal butik

Håber i har nogle forsalg

// Rune
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
17. november 2004 - 21:11 #1
Hvis det skal være billigt kan du bare splitte lyden med en splitter:

http://www.proconsult.dk/katalog/m_til/s_til-kabel/kabel21/kabel4920.html

Findes i de fleste edb butikker
Avatar billede che0ps Nybegynder
18. november 2004 - 13:49 #2
den som skarvenneverdies smider ud er en go løsning den har jeg også, så kan man bare tage og skrue ned for hørertelefonerne og skrue op for højtalerene og omvendt ;)
Avatar billede smash839 Nybegynder
18. november 2004 - 13:51 #3
Okay tak til jer 2 ;) - smid et svar...
Dem vil jeg smutte ned og invisterre 2 af
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
18. november 2004 - 18:07 #4
En burde være nok - man sætter den bag i lydkortet, og så er der 2 huller - et til hovedtelefoner og et til højttalere.....

Jeg springer over points.... :-)
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
18. november 2004 - 18:12 #5
ik for noed men ved thansen koster den kun 15kr
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
18. november 2004 - 18:14 #6
Avatar billede smash839 Nybegynder
19. november 2004 - 00:36 #7
Jepser_bn fedt ;) - takker
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
26. november 2004 - 17:44 #8
selvTAK