Avatar billede bba Nybegynder
17. november 2004 - 10:12 Der er 2 kommentarer

Net::SMTP::Server problemer

Jeg har lavet egen SMTP modtagelses server, og dette fungere optimalt. Når servicen ikke køre for en periode, og igen optages, kommer alle de mais der ikke kunne leveres igennem.
Dog med den fejl at alle mail fra samme host sendt på forskellige tidspunkter, bliver samlet i en mail.

Hvis jeg sætter en IIS SMTP server op, er dette ikke tilfældet.

Hvorfor samles mailene i en mail fra samme host, og hvorledes kan dette undgås. Sender gerne koden hvis det kan hjælpe.

Mvh, BBA
Avatar billede mfalck Praktikant
17. november 2004 - 10:22 #1
du skal nok lægge koden her for  vi har en chance for at sige hvad der er galt
Avatar billede bba Nybegynder
17. november 2004 - 20:02 #2
Her er kode eksempel ...

Er der nogen der kan hjælpe ... ??

<kode start>
  use Net::SMTP::Server;
  use Net::SMTP::Server::Client;

      $server = new Net::SMTP::Server('10.0.0.20', 25) ||
        croak("Unable to handle client connection: $!\n");

      while($conn = $server->accept()) {

        my $client = new Net::SMTP::Server::Client($conn) ||
            croak("Unable to handle client connection: $!\n");

$client->process || next;

$from = $client->{FROM};
$to  = @{$client->{TO}};
$msg  = $client->{MSG};

...

<kode slut>