Avatar billede eamc Nybegynder
15. november 2004 - 22:46 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med graffikkort (antialiasing)

hejsa! jeg har et lille problem, håber der er nogle der kan hjælpe...

når jeg spiller need for speed underground 2 er der ingen forskel når jeg ændrer på "antialiasing" - den virker slet ikke. det er underligt, for det virkede på et tidspunkt, men pludselig gider den ikke mere.

jeg har et geforce fx5600xt, driver version 66.93

nogle der kan hjælpe med at få min smukke grafik tilbage??

- eric
Avatar billede kalp Novice
15. november 2004 - 22:49 #1
kør dette

http://english.aopen.com.tw/products/vga/other/liveupdate_pa256mx.htm

kan være din driver skal updateres
Avatar billede eamc Nybegynder
15. november 2004 - 22:51 #2
okay, trykker på linket men der sker ikke så meget :S?
Avatar billede eamc Nybegynder
15. november 2004 - 22:52 #3
kan ikke gøre noget på siden? hvordan vil du have jeg ska køre det?
Avatar billede kalp Novice
15. november 2004 - 23:14 #4
sorry var lidt for hurtig der... kig hellere på dette http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Avatar billede kalp Novice
15. november 2004 - 23:15 #5
og hvis det ikke virker.. så afindstaller din driver.. genstart din pc og indstaller den på ny
Avatar billede eamc Nybegynder
16. november 2004 - 01:30 #6
har gjort det. det virker ikke :S antialiasing nægter stadig at fungere... andet jeg kan prøve?
Avatar billede gl.k. Nybegynder
16. november 2004 - 05:40 #7
Står den på AA 0x i graphics driver menu settings måske ?
Avatar billede eamc Nybegynder
17. november 2004 - 02:02 #8
nede i min systembar har jeg en lille nvidia ikon hvor jeg kan åbne en menu med masser af forskellige indstillinger, halvdelen hvilket jeg ikke fatter noget af, men deriblandt også noget med antialiasing. der har jeg sat den til 8x, det samme med anisotropic som også er under samme menu.

har leget med alle mulige kombinationer med de to, men det hjælper stadig ikke :S

nogle andre steder hvor man kan pille med antialiasing??
Avatar billede gl.k. Nybegynder
17. november 2004 - 12:22 #9
Sæt til application controlled, hvis du i spillets game menu har option til at aktivere AA. Prøv...
Eller hent Rivatuner - ved OpenGL menu aktiverer du Antialiasing. Se om det virker.

Sidste forslag: installer din tidligere grafikdriver igen, hvor det virkede.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
26. december 2004 - 01:47 #10
Fortæl evt. lige, om du fandt ud af noget og afslut evt. spørgsmålet så.
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 22:46 #11
Luk spørgsmålet:)