Avatar billede zod Nybegynder
14. november 2004 - 19:47 Der er 14 kommentarer

Fejl ved afspilling

når jeg er inde på www.dr.dk/skum/boogie kan jeg ikke se musiken. jeg får følgende fejl:

Error: Windows Media Player cannot play the file because the specified protocol is not supported. If you typed a URL in the Open URL dialog box, try using a different transport protocol (for example, "http:" or "rtsp:").

hvad skal jeg installere eller er det noget helt andet
Avatar billede kasperbc Nybegynder
14. november 2004 - 19:50 #1
Prøv at gen instalere din protocol eller instalere den hvis du ikke har
Avatar billede zod Nybegynder
14. november 2004 - 19:51 #2
hvad skal jeg geninstallere ??
Avatar billede kasperbc Nybegynder
14. november 2004 - 19:51 #3
protocol
Avatar billede zod Nybegynder
14. november 2004 - 19:53 #4
hvad er det ??
Avatar billede kasperbc Nybegynder
14. november 2004 - 20:03 #5
For 60 point gidder jeg ikke bruge tid på det.

Find ud af det selv makker det er ik svært når man ved hvordan man gør :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2004 - 20:24 #6
kasperbc> tillykke - du fik lige din 1. karmavurdering - desværre er den ikke særlig god...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. november 2004 - 21:09 #7
Se denne side.
http://support.microsoft.com/?kbid=840227

På siden er der et link til et hotfix:
http://download.microsoft.com/download/a/4/b/a4b4854f-427c-40b8-ac0e-fc2a1f8580bc/windowsmedia9-kb840227-enu.exe

Det kan da ikke skade at prøve om det virker.

Forresten har jeg været inde og afspille et nummer på det link du giver, og når jeg tager egenskaber på video filen skulle protokollen være http, som jo ikke lige er til at geninstallere. Så hotfixet er nok et godt bud.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. november 2004 - 21:11 #8
kasperbc > når du fyrer sådan noget af, er du nødt til fortælle brugeren hvad og hvordan han skal gøre det. Jeg har heller ikke den fjerneste anelse om hvad man skal gøre, så jeg ville egentligt også gerne vide hvad det er man skal gøre ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2004 - 21:27 #9
tonny> tjek lige zods spørgsmål...
Han har ikke uddelt de lovede point en eneste gang :(

zod> hvis du fortsat vil have hjælp, så drop det med at tage point selv!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. november 2004 - 21:35 #10
Det er sq rigtigt.

zod > I dette spørgsmål beder jeg om en forklaring på hvordan du fik det til at spille. http://www.eksperten.dk/spm/561006
Vi har faktisk krav på at få det at vide, når du selv tager pointene retur.
Avatar billede kasperbc Nybegynder
15. november 2004 - 13:18 #11
Kan i nu forstå mig = ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2004 - 20:42 #12
kasperbc> tror du selv det nytter at spørger sætter point op??? Han tager dem jo selv???
Avatar billede kasperbc Nybegynder
15. november 2004 - 21:08 #13
Ja tror sku bare vi skal igonere ham !
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2004 - 21:09 #14
Præcis ;)