Avatar billede jetink Nybegynder
14. november 2004 - 18:33 Der er 2 kommentarer

Installerer Win95 på Drev D

Jeg har WinXP på drev C: Men har brug for at installerer en Win95 på drev D: jeg har oprettet drev D: som primær partition og installeret en Boot-Manager. Men jeg kan ikke få installeret på drev D: Hvordan gør jeg.
Avatar billede gratis Nybegynder
15. november 2004 - 20:58 #1
måske ka du bruge denne win98 opskrift ?

http://www.petri.co.il/install_windows_98_after_windows_xp.htm
Avatar billede jetink Nybegynder
15. november 2004 - 21:07 #2
Tak for svar !
jeg vil prøve det, men er der andre forslag er de meget velkommen. Jeg har prøvet meget forskelligt indtil nu uden held.