Avatar billede nahpets Nybegynder
14. november 2004 - 13:43 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Noise Controle

Jeg er lige på kanten til at købe et Noise-Controle kabinet. Jeg føler dog lige at jeg mangler folks meninger om disse kabinetter. Der er ingen anmeldelse af dem inde på edb-priser, så jeg syntes det kunne være rart lige at høre, hvis nogen skulle have investeret i dette kabinet. Det er et NC Midi ATX med Magic Fleece :D Men andre erfaringer med noise-controle er self. også velkomne :D
Avatar billede freehelp Praktikant
14. november 2004 - 13:45 #1
http://www.tweak.dk/tests2.php?id=90

en lille en her om et andet.

De laver kvalitest kabinetter
Avatar billede freehelp Praktikant
14. november 2004 - 13:49 #3
Avatar billede nahpets Nybegynder
14. november 2004 - 14:44 #4
Det var lige hvad jeg havde brug for :D Men er stadig åben for nogle brugeres egne erfaringer .. men tusinde tak :D
Avatar billede freehelp Praktikant
14. november 2004 - 17:32 #5
Så lidt :-)

Husk at lukke når du er færdig
Avatar billede nahpets Nybegynder
15. november 2004 - 18:48 #6
:D
Avatar billede freehelp Praktikant
16. november 2004 - 08:13 #7
du tager selv point fordi??
Avatar billede nahpets Nybegynder
16. november 2004 - 15:35 #8
at folk ikke har givet svar, men kommentarer
Avatar billede freehelp Praktikant
16. november 2004 - 15:36 #9
Du kunne da bede folk om at smide et svar så!

Får jo folk til at tøve med at hjælpe en anden gang
Avatar billede nahpets Nybegynder
16. november 2004 - 15:39 #10
Det er vel ikke mit job at bede folk om at svare, .. det er da op til folk selv, om de vil svare eller kommentere..
Avatar billede freehelp Praktikant
16. november 2004 - 15:41 #11
Man smider jo IKKE et svar før man er sikker på kunden er tilfreds!

Når du handler ind og står med dine varer på disken, smutter du så også med de varer hvis ikke lige købmanden står der?
Avatar billede nahpets Nybegynder
16. november 2004 - 15:42 #12
Whatever
Avatar billede yahiihans Nybegynder
17. november 2004 - 15:16 #13
freehelp -> Eftersom du ikke lægger svar og det ved natpets, hvem skulle så lægge et svar???

Nahpets skulle måske spørge om et svar, så du kunne fortælle hvor flink og dygtigt du er og at du ikke tager i mod point(kun i dine artikler, som bliver fornyet engang imellem, så folk kan betale flere gange for samme artikel)

Det er lige får at der ryger en finger i halsen.....
Avatar billede freehelp Praktikant
17. november 2004 - 15:19 #14
Lær at stave Bernie.

du er anmeldt
Avatar billede yahiihans Nybegynder
17. november 2004 - 15:28 #15
Hvad hvorfor..

For hvad....
Avatar billede freehelp Praktikant
17. november 2004 - 17:47 #16
Det er anden gang du kommentere ALLE mine artikler med latterlige kommentare!

Tror du ikke du skulle finde dig en anden hobby istedetfor at genere folk! Du er anmeldt, og håber coadmins køre en IP på dig og får dette stoppet en gang for alle
Avatar billede yahiihans Nybegynder
18. november 2004 - 06:42 #17
Jeg har skrevet hvad jeg syntes om dine artikler...

ligesom alle andre gør det..

Du kan måske ikke tåle kritik???
Avatar billede freehelp Praktikant
18. november 2004 - 07:59 #18
dig tager coérne sig af!