Avatar billede hif Nybegynder
13. november 2004 - 13:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

trådløst internet ala. harddisk

har lige formated mit C: drev (har C: (40 gb) og D: (80 gb)) og før jeg formated fik jeg åbenbart lavet så mit D: drev nu ligner en usb device med 3 grønne buer some om den sender et signal.. kan ikke åbne mit D: drev den skriver "Guiden kan ikke konfiguere dine netværksindstillinger automatisk på denne version af Windows, der kører på denne computer. Vil du udskrive netværksindstillingerne, så du kan give dem manuelt for denne computer? (Ja-Nej knapper) trykker jeg nej lukker den bare ned og intet sker trykker jeg ja åbner den en notes block hvor den skriver "Indstillinger for trådløst netværk

Udskriv dette dokument og gem det på et sikkert sted til senere genbrug.  Du skal muligvis bruge disse indstillinger for at føje yderligere computere og enheder til dit netværk.

Indstillinger for trådløst netværk

Netværksnavn (SSID): daglig
Netværksnøgle (WEP/WPA-nøgle): tiids
Nøgle angives automatisk (802.1x): 0
Netværksgodkendelsestype: open
Datakrypteringstype: WEP
Forbindelsestype: ESS
Nøgleindeks:

Hvis du vil aktivere fil- og udskriftsdeling på denne computer, skal du køre guiden Netværksinstallation.

Hvis du vil konfigurere din Internetforbindelse, skal du følge vejledningen fra din Internetudbyder." og intet sker derfor.. kan nada åbne mit D: drev... hjælp ?
Avatar billede hif Nybegynder
13. november 2004 - 13:16 #1
DOG kan jeg bruge stifinder og komme ind til mine ting..
Avatar billede elsner Nybegynder
13. november 2004 - 13:44 #2
Kan du højreklippe på drevet og vælge stifinder?

Det lyder som om du har fået gemt en autorun.inf fil i roden af dit D:drev.
Avatar billede hif Nybegynder
13. november 2004 - 14:11 #3
ja jeg kan, jeg kan også højre klikke og vælge: Automatisk Afspilning ?..... kan også godt højre klikke og vælge åben og komme ind den vej,
Avatar billede hif Nybegynder
13. november 2004 - 14:14 #4
elsner, ja du har ret, der ligger en autorun.inf men det hjælper iikke bare at slette den..
Avatar billede elsner Nybegynder
13. november 2004 - 14:27 #5
ER du sikker på at der ikke hjælper at slette den? Der kan være at disken skal remountes før den "glemmer" den autorun fil.
Gøres lettest ved en reboot.
Avatar billede hif Nybegynder
13. november 2004 - 19:37 #6
oki tak!