Avatar billede dct Nybegynder
12. november 2004 - 13:46 Der er 5 kommentarer

Sp2 og Spil

Hej!!
Jeg har tænkt på at hente sp2 men er ikke sikker på det...
Har hørt at nogle spil ikke vil virker...
Jeg har faktis kun 3 spil: RollerCoster Tycoon 3, Zoo Tycoon 2 og Shrek 2 Time Action
Kan sp2 skade disse spil / Kan sp2 få disse spil til ikke at virke?

{{Dct}}
Avatar billede victor-1 Nybegynder
12. november 2004 - 13:55 #1
Det er meget vigtigt at din pc er 100% fri for virus og alt muligt andet snavs, før du installerer SP2.
Rigtig mange af dem som har fået problemer efter opgradering til SP2, har netop ikke sørget for at denne side af sagen var i orden.
Avatar billede dalle16 Nybegynder
12. november 2004 - 17:45 #2
Jeg har kørt Rollercoaster Tycoon 3, og Zoo tycoon 2 på en SP 2 installeret maskine uden problemer, Shrek 2 Time action har jeg så ikke lige prøvet.
Avatar billede dct Nybegynder
12. november 2004 - 17:58 #3
okay... Men mangler stadig at få af vide med Shrek 2 Time action
Avatar billede merenuser Nybegynder
13. november 2004 - 01:36 #4
Jeg synes du skulle tage chancen, og se om det virker. Du har jo altid muligheden for at afinstalere SP 2 fra tilføj/fjern programmer, hvis det ikke fungerer.

Men husk som victor-1 skriver, at få fjernet alt snavset først!!!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. november 2004 - 01:54 #5
Du kan læse en helt masse om problemer med at køre visse programmer, efter installation af SP2 her - http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=842242

Der er bl.a. også tale om visse spil.
Hvis du ønsker det kan jeg kontrollere din pc for snavs lige her. Du kan bare sige til ;-)