Avatar billede coet Nybegynder
12. november 2004 - 10:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Link til MySQL

Er ikke helt sikker på hvad jeg skal hente for at installer MySQL, så er der ikke en venlig person der gider smide et link til den version jeg skal hente! den skal installers på en helt alm. computer der køre med win_xp pro.
hilsen coEt
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2004 - 10:05 #1
Avatar billede coet Nybegynder
12. november 2004 - 10:09 #2
takker! efter man har installert det, så kan man godt gå igang med at lave et php forum ik?
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2004 - 11:02 #3
Jo, forudsat at du har PHP installeret :D
Avatar billede coet Nybegynder
12. november 2004 - 11:49 #4
jo jo men alder først skal man vel have MySQL installeret, og når man så har det kan man begynde at installer PHPbb forum ik, eller er jeg helt på herrens mark?
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2004 - 13:49 #5
Installer MySQL og PHP i vilkårlig rækkefølge. Få det op og køre, og så kan du installere alle de PHP forums du vil.
Avatar billede coet Nybegynder
12. november 2004 - 14:03 #6
hvad er det så for php program der skal installers? kan du ikke give mig et link til det, så er du flink! og skriv det som svar så jeg kan give dig dine point! der! ;o)
hilsen coet
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2004 - 14:51 #7
Hvis du slet ikke ved hvad PHP er er det måske en lidt stor mundfuld at kaste sig over både mysql og PHP...
Avatar billede coet Nybegynder
15. november 2004 - 07:33 #8
hmm