Avatar billede broegaard Nybegynder
11. november 2004 - 23:56 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Sangen fra nordea reklamen

Nordea har lavet tre reklamer hvor der i baggrunden kører den samme sang.
Reklamerne kan ses her:
http://www.nordea.dk/sitemod/default/index.aspx?pid=48352

Jeg ved godt der er to andre spørgsmål (med svar) her inde med angående reklamer for samme firma men jeg tror det er nogle andre reklamer.

Spørgsmålet er så hvem har lavet musikken og hvad hedder nummeret?
Avatar billede mickey777 Nybegynder
12. november 2004 - 14:23 #1
Hvorfor tager du ikke bare kontakt til Nordea og spørger???
Avatar billede broegaard Nybegynder
12. november 2004 - 14:55 #2
Jeg ville lige hører om der var nogen her der kender den.
Avatar billede htmlkongen Novice
12. november 2004 - 18:06 #3
Har lyttet og lyttet og til sidst opgav jeg, nu er der svar fra Nordea. Pastet fra min email:

Det er et stykke musik,  der specielt er komponeret til reklamen.
Altså ikke noget som du kan finde i butikkerne.

Venlig hilsen
Nordeas telefonbank

Nordea Bank Danmark A/S
Tlf.: 43 59 88 88
Fax : 33 33 59 27

CVR.nr. 13522197
Avatar billede gak Nybegynder
12. november 2004 - 18:43 #4
Jeg har også forsøgt med en mail til Nordea sent i aftes og fik følgende svar tilbage i dag:

Tak for din mail.

Det kan vi desværre ikke oplyse.
Baggrundsmusikken i vores reklamer er ofte en sammenblanding af flere
musikstykker.

Venlig hilsen
Nordeas telefonbank

Nordea Bank Danmark A/S
Tlf.: 43 59 88 88
Fax : 33 33 59 27

CVR.nr. 13522197

Denne meddelelse er kun tiltænkt den person eller enhed, som den er
adresseret til. Meddelelsen kan indeholde fortrolige oplysninger. Hvis
du ikke er den tiltænkte modtager, gør vi hermed opmærksom på, at al
videresendelse, distri-bution eller kopiering er strengt forbudt. Hvis
du fejlagtigt har modtaget denne meddelelse, beder vi dig underrette
os og derefter fjerne den fra dit system.
Avatar billede broegaard Nybegynder
14. november 2004 - 16:28 #5
Takker.
Htmlkongen jeg skal lige have et svar for at jeg kan give dig point.
Avatar billede htmlkongen Novice
14. november 2004 - 17:06 #6
Var så lidt :o)
Avatar billede broegaard Nybegynder
14. november 2004 - 17:08 #7
Først til mølle. Takker alle.
Avatar billede htmlkongen Novice
14. november 2004 - 21:39 #8
Ok tak for point. Vil gerne dele med gak. Han gjorde jo ligeså stor indsats? Vil du ha' point gak?
Avatar billede gak Nybegynder
15. november 2004 - 13:36 #9
Jamen, lad os da bare dele htmlkonge!

Vi havde jo fået den samme ide og også begge udført den - jeg fik naturligvis mit svar fra banken tidligere end de 18.43, hvor jeg jo postede det "nedslående" resultat herinde.

Jeg vil gerne samtidig benytte lejligheden til at takke dig, htmlkonge, for den fine karma, du så venligt har tildelt mig.

Hvad, sådan mere specifikt, fik dig til det?
Foruden at jeg blev glædeligt overrasket, blev jo også lidt nysgerrig efter den mere direkte anledning. Vi er jo nemlig ikke "rendt" på hinanden herinde - endnu!
Det skal ikke blive glemt - stol på det.

Men jeg er da glad for, hvis min deltagelse og mine svar herinde glæder andre end lige akkurat dem, som mine "griflerier" direkte er stilet til.

Mvh.
Avatar billede htmlkongen Novice
15. november 2004 - 17:34 #10
Var sku så lidt ;) Her er point : http://www.eksperten.dk/spm/561585 Vi mødes nok :D Keep it up like i wrote ;)
Avatar billede gak Nybegynder
15. november 2004 - 19:27 #11
Fint, jeg bevæger mig over til pointene.
Vil du i øvrigt oplyse det jeg spurgte om?
Som sagt blev jeg jo nysgerrig!

God vind!
Avatar billede htmlkongen Novice
15. november 2004 - 19:47 #12
Ja da - det gjorde jeg fordi jeg sætter pris på brugere der gider at gøre en ekstra indsats, og ikke bare hoppe over hvor gæret er lavest. Det kalder jeg rigtige eksperten, og det ville jeg selv blive glad for hvis det var mig der var opretter. Håber det var svar nok - ellers vil jeg gerne forklare det lidt nærmere :)
Avatar billede gak Nybegynder
15. november 2004 - 20:19 #13
Det jeg blev nysgerrig efter, og tænkte på var: "Gad vide hvilket af mine svar du var faldet over!"
Jeg har jo ikke afgivet så mange endnu.

"Om det var det ualmindelige lange svar ( http://www.eksperten.dk/spm/558021 )i løsningen af elleve matematik-opgaver, som andre havde opgivet, eller om det var svaret der bl.a. inkluderede den 53 sek. lange spektakulære video
(hvis ikke du har set den, så se den. . . :-) )
med Tacoma Narrows Bridge, der styrtede i havet i 1940 pga. selvsving!
( http://www.eksperten.dk/spm/560425 )?"

Jeg gættede på, at det nok var et af disse to svar, der tilskyndede dig til dit venlige karma-skridt!
Avatar billede htmlkongen Novice
15. november 2004 - 20:30 #14
Yes - og det er helt sikekrt at hvis du bliver ved med at give ligeså gode/fyldige svar som brugerne kan li - så er der meget mere god karma på vej. Så det er derfor. Det er fedt at se at man kan få så uddybende svar! ;)
Avatar billede htmlkongen Novice
15. november 2004 - 20:38 #15
For reste har jeg set den video engang i fysik. Det ser sygt ud, og det er utroligt at det kan ske :o)
Avatar billede htmlkongen Novice
15. november 2004 - 20:38 #16
resten*
Avatar billede gak Nybegynder
15. november 2004 - 20:50 #17
Ok, det var så det med broen.
Ja, det har været et helt utroligt syn at overvære den svinge op og ned for at ende med at blive revet over efter nogle timer, som det faktisk tog.

Ja, det med resonansen fik mig pludselig til at tænke på den bro  -  som jeg også kan huske fra fysikbøger.

Mon ikke der er mere god karmavind til dig fremover, også!
Hvis man opfører sig ordentlig, tænker over sine svar og taler pænt til alle, er karmavinden sikkert én venligt stemt!
Avatar billede htmlkongen Novice
15. november 2004 - 21:35 #18
Ja mon ikke :) Det er den eneste vej frem i livet - ikke kun her på E :o)